توزیع ۱۰۴ بسته معیشتی و گوشت گوسفندی میان خانواده‌های کم‌برخوردار هریس
توزيع ۱۰۴ بسته معيشتي و گوشت گوسفندي ميان خانواده‌هاي کم‌برخوردار هريس

توزیع ۱۰۴ بسته معیشتی و گوشت گوسفندی میان خانواده‌های کم‌برخوردار هریس

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهيد رجايي مصلاي اعظم هريس، از تهيه و توزيع ۱۰۴ بسته شامل گوشت نذري گوسفندي و اقلام ضروري معيشتي در بين خانواده هاي کم برخوردار شهرستان هريس خبر داد.
شناسه خبر : 30896 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهدی دعاگوئی از توزیع گوشت گوسفندی نذری به مناسبت اربعین حسینی در شهرستان هریس خبر داد و گفت: هر یک از این بسته ها دارای وزنی نزدیک به ۲ کیلوگرم گوشت می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مصلای اعظم هریس،  با بیان مطلب فوق افزود: بسته های گوشت نذری گوسفندی با رعایت و حفظ آبرومندی خانواده های کم برخوردار و خانواده هایی که از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا با مشکلات اقتصادی روبرو شده اند، توزیع شد.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: بیش از 150 کیلوگرم  گوشت گوسفندی نذری در قالب 104بسته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص کمک های مومنانه به مناسبت اربعین حسینی در بین این خانواده ها توزیع شد.

دعاگوئی ضمن تشکر از خیرین  موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، ادامه داد: در کنار این گوشت ها، بسته معیشتی شامل روغن، برنج، چای، ماکارونی، قند و رب که توسط خیرین شهرستان هریس تهیه شده بود، بین خانواده توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی تهیه شده با کمک خیرین این شهرستان تهیه شده بود، تاکید کرد: گوشت های قربانی نیز توسط خیرین  موسسه  حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا وسیما تهیه شده و با مدیریت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز و با همکاری  کانون فرهنگی هنری شهید رجایی تدارک دیده شده و این سومین مرحله توزیع این نذورات در شهرستان هریس می باشد.

گفتنی است، گوشت گوسفندی نذری از زمان آغاز بیماری همه گیر کرونا و در راستای تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه توسط خیرین  موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما جمع آوری و با شناسایی نیازمندان واقع در شهرهای مختلف از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها توزیع می شود.