آغاز اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در آذربایجان‌شرقی
آغاز اجراي طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم با عنوان «شکوه مادري» در آذربايجان‌شرقي

آغاز اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در آذربایجان‌شرقی

طرح سه شنبه هاي تکريم امسال با عنوان «شکوه مادري» و با هدف تجليل از مادران شهيدپرور، مسجدي و فعال در مساجد استان آذربايجان شرقي اجرا مي شود.
شناسه خبر : 30988 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» از آغاز اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگوی استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان این‌که طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم خواهد کرد، ادامه داد: این طرح به صورت ویژه در 5 مرحله و فراگیر در سراسر استان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

هادی‌نیا خاطرنشان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری خواهد رساند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان شرقی یادآور شد: طرح سه شنبه‌های تکریم سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.