اهدای ۵۰ بسته لوازم التحریر به همت بانوان کانون حسینیه تبریز
اهداي ۵۰ بسته لوازم التحرير به همت بانوان کانون حسينيه تبريز

اهدای ۵۰ بسته لوازم التحریر به همت بانوان کانون حسینیه تبریز

بانوان کانون فرهنگي هنري حسينيه تبريز،نهمين مرحله کمک هاي همدلي خود ر ابا تهيه ۵۰ بسته لوازم التحرير و اهداي آن به دانش آموزان کم برخوردار درتحصيل،اجرايي کردند.
شناسه خبر : 31048 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» با تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهارکرد: به همین مناسبت بانوان کانون فرهنگی هنری حسینیه با مشارکت بسیجیان پایگاه مسجد امام حسین (ع)،۵۰ بسته لوازم التحریر تدارک و در بین دانش آموزان کم برخوردار در تحصیل توزیع کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: در اندیشه دینی کمک به نیازمندان،‌ درماندگان و گرفتاران عرصه‌ای است که هر فردی اذن ورود به آن ندارد مگر آنکه خداوند توفیق آن را نصیب فرد کند. امام حسین(ع) در یک روایت فرمود: « اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم،بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست؛ پس، از این نعمت‌ها خسته نشوید که هر آینه به سوی دیگران سوق یابد؛ » از این جهت وقتی خداوند توفیق یاری‌رسانی به نیازمندان را نصیب هر فردی می‌کند، باید شب و روز شکر کند که او را واسطه این کار قرار داده و برای خدمتگزاری به همنوعان پسندیده است.

بیرامی با بیان اینکه تحصیل علم چنان نقش ارزنده ای در حیات الهی انسان دارد که علم آموزی به فرموده پیامبر (ص) فریضه است؛افزود:بر همین اساس بانوان کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج،۵۰ بسته لوازم التحریر درنهمین مرحله از کمک های مومنانه خود تهیه و دربین دانش آموزان کم برخوردار درتحصیل توسط بانوان کانون به صورت چراغ خاموش دربین این عزیزان توزیع شد.

وی عنوان کرد: بسته های تهیه شده شامل کیف مدرسه،دفترمشق،دفتر نقاشی،مداد رنگی،مداد ودیگر لوازم لازم برای دانش آموز دبستان بوده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه ضمن تجلیل و قدردانی از اعضای کانون وبسیجیان پایگاه که همواره ما را دراین مسیر خیر یاری رسان هستند؛خاطرنشان کرد:دانش‌آموزان باید با فراق خاطر به تحصیل علم مشغول باشند و این بسته‌ها می‌تواند نقش مناسبی در آرامش آینده‌سازان کشور داشته باشد و راهکاری برای انتقال شادی به خانواده‌های نیازمند است که از اجر معنوی برخوردار می‌باشد.