وقف ۱۰ من باغ سیب به آستان قدس رضوی در روستای قرطاول
وقف ۱۰ من باغ سيب به آستان قدس رضوي در روستاي قرطاول

وقف ۱۰ من باغ سیب به آستان قدس رضوی در روستای قرطاول

مدير مسئول کانون مشکات مسجد امام زمان(عج) روستاي قرطاول، از وقف ۱۰ من باغ سيب و محصول باغداران اين روستا به آستان قدس رضوي خبر داد.
شناسه خبر : 31055 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، خدیجه رزمی، از وقف ده من محلی باغ سیب به آستان قدس رضوی توسط کریم محمد زاده و درختان میوه توسط خیرین و باغداران روستای قرطاول شهرستان مراغه خبر داد و افزود:  10 من باغ سیب در سالروز شهادت امام رضا (ع) در این روستا و با حضور خادمان رضوی وقف آستان قدس شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات و کانون خدمت رضوی مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول مراغه در ادامه با بیان اینکه تعدادی از خیرین روستا محصول درختان باغ خود را وقف آستان مقدس امام رضا (ع) کرده اند، خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام مهربانی ها، باغ رضوان در این روز وقف آستان شده و توسط خادمان افتتاح شد.

وی از تشرف خادمین امام رضا علیه‌السلام به روستای قرطاول خبر داد و گفت: در این روز روستای قرطاول میزبان خدام رضوی شده و هر کدام از اهالی روستا یکی با قربانی گوسفند و دیگری وقف باغ و برخی وقف محصول درختان خود به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز کردند.

رزمی تاکید کرد: ده بسته معیشتی شامل برنج،روغن،ماکارونی،قندو چای، نخود،لوبیا،عدس  و گوشت  هر کدام به ارزش ریالی 4 میلیون و 500 هزار ريال و همچنین  20بسته گوشت هر کدام به ارزش ریالی 2 میلیون و 700 هزار ريال در روز شهادت امام رضا در بین خانواده های نیازمند این روستا توزیع شد.

کلمات کلیدی: فهما روستا و عشاير