توزیع ۳۰ بسته کیف و نوشت افزار ایرانی در روستای آهق مراغه
توزيع ۳۰ بسته کيف و نوشت افزار ايراني در روستاي آهق مراغه

توزیع ۳۰ بسته کیف و نوشت افزار ایرانی در روستای آهق مراغه

مديرمسئول کانون امام زمان (عج) روستاي آهق مراغه، با تاکيد بر ترويج کمک هاي مومنانه، از توزيع ۳۰ بسته کيف و نوشت افزار ايراني در بين دانش آموزان اين روستا خبر داد.
شناسه خبر : 31057 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجتبی مظلومی از محوریت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان مراغه در دوران قرنطینه وضعیت کرونایی خبر داد و با تاکید بر رعایت فاصله گذاری ها و شیوه نامه های بهداشتی در این برهه حساس شیوع بیماری کرونا، افزود: کانون امام زمان (عج) از ابتدای شیوع بیماری تاکنون بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ريال کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهدا کرده است که غالب این کمک ها از سوی خیرین شهرستان مراغه تهیه و توزیع شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) مسجد جامع روستای آهق مراغه یادآور شد: کمک های مومنانه کانون از اوایل تاسیس آن در قالب های مختلف، یاری رسان افراد نیازمند بوده است که در زمان بازگشایی مدارس نیز در دومین سال پیاپی اقدام به تهیه ۳۰ بسته کیف و نوشت افزار ایرانی به ارزش 60 میلیون ريال کرده و در بین دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار روستا برای مقطع ابتدایی توزیع شد.

روحانی مستقر روستای آهق با بیان اینکه کانون امام زمان (عج) در روستای آهق شهرستان مراغه و در مسجد جامع این روستا با ۲۵۹ عضو فعال هست، افزود: بنباد علوی و بنیاد برکت نیز از حامیان کانون بوده و در مناسبت های مختلف با در اختیار قراردادن بسته های معیشتی یاری رسان ما  می باشند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) مسجد جامع روستای آهق مراغه، در سال ۹۹ از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد‌اذربایجان شرقی، مجوز فعالیت دریافت کرده و تاکنون با کسب نزدیک به ۱۲ هزار امتیاز در فهما میزبان حضور جوانان و نوجوانان و اهالی این روستا می باشد.

یادآور می شود، آهق یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سراجوی غربی بخش مرکزی شهرستان مراغه واقع شده‌است.