مسابقه «عصر انتظار» در ملکان برگزار می شود
مسابقه «عصر انتظار» در ملکان برگزار مي شود

مسابقه «عصر انتظار» در ملکان برگزار می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهداي محراب مسجد جامع ملکان، از برگزاري مسابقه «عصر انتظار» به مناسبت آغاز امامت و ولايت يگانه منجي عالم بشريت خبرداد.
شناسه خبر : 31059 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذبایجان شرقی، یعقوب شیرمحمدی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: نهم ربیع الاول نخستین روز امامت و ولایت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) است که پس از شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری (ع)، به این مقام نائل شده اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محراب مسجد جامع ملکان، در ادامه افزود: در شماره 75 ویژه نامه مهر و آبان نشریه انتظار موعود ملکان، بیست و یکمین دوره مسابقه «عصر انتظار» به مناسبت نهم ربیع الاول طراحی و درج شده است.

وی افزود: این مسابقه شامل بیست سوال از ویژه نامه نهم ربیع الاول و همچنین متن سخنرانی حجت الاسلام مهدی نیلی پور رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) که در گروه تلگرامی (در انتظار خورشید) درج شده است، می باشد.

شیرمحمدی تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ های خود را تا 20 مهر از طریق تلگرام به شماره 09148152617 یا به کتابفروشی استاد شهریار و یا صندوق پستی کانون فرهنگی هنری شهدای محراب ملکان ارسال نمایند.

وی ادامه داد: در پایان به 40 نفر شرکت کنندگانی که به سوالات پاسخ های صحیح منطبق با متن سخنرانی و ویژه نامه انتظار موعود ارائه کرده اند، از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و دیگر جوایز تعیین شده اهدا خواهد شد.

شیر محمدی یادآور شد: قرعه کشی در 24 مهر انجام و نتایج نیز 2 آبان ماه درگروه انتظار خورشید درج خواهد شد.

کلمات کلیدی: فهما مهدويت