توزیع گوشت نذری گوسفندی در سطح چهار روستای خداآفرین
توزيع گوشت نذري گوسفندي در سطح چهار روستاي خداآفرين

توزیع گوشت نذری گوسفندی در سطح چهار روستای خداآفرین

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خداآفرين از توزيع گوشت نذري گوسفندي در بين خانواده هاي ۴ روستاي کم برخوردار اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 31115 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کمال امیرپور از توزیع گوشت گوسفندی نذری طی یک ماه گذشته در شهرستان هریس خبر داد و گفت: هر یک از این بسته ها دارای وزنی نزدیک به ۲ کیلوگرم گوشت می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خداآفرین،  با بیان اینکه این گوشت ها در بین خانواده های 4 روستای کم برخوردار شهرستان توزیع شد، افزود: بسته های گوشت نذری گوسفندی با رعایت و حفظ آبرومندی خانواده های کم برخوردار و خانواده هایی که از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا با مشکلات اقتصادی روبرو شده اند، توزیع شد.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: بیش از 150 کیلوگرم  گوشت گوسفندی نذری در قالب 104بسته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص کمک های مومنانه و به مناسبت  اربعین حسینی و در پایان ما صفر در بین این خانواده ها توزیع شد.

امیرپور ارزش ریال این گوشت ها را بیش از 45 میلیون ريال عنوان کرد و ضمن تشکر از خیرین  موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، گفت: گوشت های قربانی توسط خیرین  موسسه  حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا وسیما تهیه شده و با مدیریت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز تدارک دیده شده است.

گفتنی است، گوشت گوسفندی نذری از زمان آغاز بیماری همه گیر کرونا و در راستای تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه توسط خیرین  موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما جمع آوری و با شناسایی نیازمندان واقع در شهرهای مختلف از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها توزیع می شود.