اهدای ۵۰ بسته غذایی به خانواده‌های نیازمند در تبریز
اهداي ۵۰ بسته غذايي به خانواده‌هاي نيازمند در تبريز

اهدای ۵۰ بسته غذایی به خانواده‌های نیازمند در تبریز

بانوان فعال کانون فرهنگي هنري حسينيه تبريز، دهمين مرحله از کمک هاي مومنانه و همدلي خود را با تهيه و توزيع ۵۰ بسته سبد غذايي اجرايي کردند.
شناسه خبر : 31547 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» از اجرای مرحله دهم کمک های مومنانه و همدلی بانوان کانون فرهنگی هنری با تهیه و اهدای ۵۰ بسته غذایی به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا خبرداد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: بهترین زمانی که انسان می تواند انفاق کند در مورد افراد نیازمندی است که موانعی برای اشتغال و تجارت آن ها به وجود آمده است. آن ها افراد آبرومندی هستند و حتی به گونه ای زندگی می کنند که به نظر می رسد افراد بی نیازی باشند.

بیرامی افزود: در همین راستا و برای رسیدگی به اموراین خانواده های محترم،بانوان فعال کانون بامشارکت پایگاه بسیج مسجد امام حسین (ع)، ۵۰ بسته غذایی تدارک و دراختیار آنها قرار داد.

وی تصریح کرد: شعار این گروه ازبانوان فعال کانون خدمت خالصانه برای قشر آسیب پذیر محله  است و دراین بین کارگران فصلی و روز مزد را نیزدراولویت توزیع قرار داده و افرادی که به این گروه معرفی می‌شوند را شناسایی می‌کنند تا کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

بیرامی هر بسته غذایی را شامل برنج،گوشت،روغن،حبوبات و...به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در دهمین مرحله ازکمک های مومنانه و توزیع بسته های غذایی،مبلغ ۱۵ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین هزینه شده است.

وی اظهارکرد: در طی  ۹ مرحله گذشته بیش از ۱۲۰۰بسته غذایی،۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف، ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و همچنین پرداخت هزینه ۳ بیمار ،تامین داروهای بیماران نیازمند، ارائه خدمات پزشکی رایگان با ایجاد ایستگاه های سلامت، اهدای ۱۰ عدد گوشی و تبلت برای دانش آموزان محروم از تحصیل، اهدای جهیزیه از دیگر اقدامات این گروه از بانوان فعال کانون فرهنگی هنری با مشارکت بانوان بسیجی پایگاه مسجد در ایام مقابله با بیماری کرونا بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، اعضای کانون و مسجد، پایگاه مقاومت و بانوان تلاشگر که این امور مهم با کمک و همیاری آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای مرحله یازدهم با کمک های خیرین،تعداد خانواده های بیشتری را یاری رسانی کنیم.

کلمات کلیدی: فهما بسته معيشتي