برگزاری مسابقه داستانک برای امام زمان در بناب
برگزاري مسابقه داستانک براي امام زمان در بناب

برگزاری مسابقه داستانک برای امام زمان در بناب

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب، از برگزاري مسابقه دلنوشته براي امام زمان در اين شهرستان خبر داد و گفت: برگزيدگان اين مسابقه همزمان با دهه فجر اعلام مي شود.
شناسه خبر : 31582 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حبیب صدقی» از برگزاری مسابقه داستانک و دلنوشته برای امام زمان (عج) خبر داد و افزود: این مسابقه در قالب داستانک و دلنوشته برای امام مهربانی ها،حضرت ولی عصر (عج) و حداقل 5 سط و حد اکثر 10 سطر برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب ادامه داد: رده سنی این مسابقه در دو سطح سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال می باشد که آثار باید صورت تایپ شده و حداکثر دو اثر برای دبیرخانه مسابقه اترسال کنند.

صدقی آخرین مهلت ارسال آثار را 20 دی ماه جاری عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به همراه مشخصات کامل به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب تحویل ویا از طریق سامانه الکترونیک www.bonab.farhang.gov.ir  ارسال کنند.

وی با بیان این اعلام برگزیدگان همزمان با ایام الله دهه فجر خواهد بود، برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز را نیز همزمان با اعیاد شعبانیه عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب با اشاره به اینکه در پایان با اهدای هدایا و تقدیر از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: جایزه ویژه دو دستگاه دو چرخه برای هر رده سنی یک دستگاه و ویژه شرکت کنندگاه شهرستان بناب می باشد، و به نفرات اول هر بخش 15 میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش 10 میلیون ریال، نفرات سوم هر بخش 5 میلیون ریال در در نهایت به 5 نفر در هر بخش یک میلیون ریال هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: فهما امام زمان