اهدای ۱۶۰ بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر در تبریز
اهداي ۱۶۰ بسته معيشتي به اقشار آسيب‌پذير در تبريز
به همت کانون مسجد نبی اکرم صورت پذیرفت؛

اهدای ۱۶۰ بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر در تبریز

کانون فرهنگي هنري و هيئت روضة العباس مسجد نبي اکرم (ص) تبريز،هجدهمين مرحله از کمک هاي همدلي خود را با تهيه وتوزيع ۱۶۰ بسته غذايي و ذبح ۲ رأس گوسفند، اجرايي کردند.
شناسه خبر : 31774 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری و خادمین هیئت روضةالعباس(ع)، در هجدهمین مرحله از کمک های همدلی و مومنانه خود،۲ رأس گوسفند ذبح وگوشت های قربانی را به همراه ۱۶۰بسته غذایی تدارک دیده شده برای خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر منطقه اهدا کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: احسان و نیکوکاری یکی از اصول اساسی ارزش ها در جامعه اسلامی است و براین اساس خداوند در قرآن همگان را به انجام این مهم فرمان داده است.

رسولی افزود: برهمین اساس و در هجدهمین مرحله همدلی،همزمان با ماه ربیع الاول،فعالان کانون با همکاری خادمین هیئت،۱۶۰ بسته معیشتی کامل به همراه گوشت قربانی تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند منطقه با حفظ کرامت انسانی توزیع کردند.

وی با بیان اینکه انفاق کسانی که برای رضای خدا مالشان را می بخشند مانند باغی است که در جایی مرتفع بنا شده است؛افزود: بر همین اساس تلاشگران کانون به همراه بچه های مسجد و خادمین هیئت از آغاز بیماری منحوس کرونا و در پی تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر رسیدگی به خانواده های محروم و متضرر ازاین بیماری،اعضای کانون فرهنگی هنری با تمام قوا وارد میدان عمل شده و خدمات گوناگونی از قبیل ضدعفونی و تولید ماسک و لباس بیمارستانی و تهیه اقلام غذایی و بهداشتی در راستای کمک های مومنانه انجام دادند.

رسولی هر بسته مواد غذایی اهدایی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را شامل برنج، گوشت، روغن، چای، قند، رب‌ گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، حبوبات و... به ارزش هربسته ۵۰۰ هزارتومان عنوان کرد وافزود: در این مرحله ازتوزیع بسته های مهربانی،مبلغ ۸۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین برای این امراختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: مردم مؤمن و نیکوکار تبریز همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان پیشگام هستند؛خاطرنشان کرد: مردم استان با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل ازاعضای کانون،خادمین هیئت،بسیجیان پایگاه، بچه های مسجد،نمازگزاران ،خیرین محترم و تمامی نیک‌اندیشانی که مشتاقانه ما را همراهی می کنند،خاطرنشان کرد: با توکل بر خدا،مرحله نوزدهم توزیع بسته های مهربانی را به تعداد بیشتری از خانوارها انجام خواهیم داد.