اجرای ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت ۱۳ آبان در کانون مسجد امام حسین تبریز
اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي به مناسبت ۱۳ آبان در کانون مسجد امام حسين تبريز

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت ۱۳ آبان در کانون مسجد امام حسین تبریز

به همت کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين تبريز،به مناسبت روز حماسه ۱۳ آبان،ويژه برنامه اي با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و تبليغي برگزار شد.
شناسه خبر : 31816 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» از برگزاری مراسم روز حماسه ۱۳ آبان با ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی خبرداد و گفت: سيزدهم آبان يادآور سه رخداد تاريخي تبعيد حضرت امام خميني (ره) به تركيه در سال ۱۳۴۳، كشتار جمعي از دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان پيرو خط امام در سال ۱۳۵۸ است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز افزود: هركدام از اين رخدادها به تنهايي واقعه اي پرفراز و نشيب در انقلاب اسلامي است و اين نشان مي دهد كه همواره استكبار جهاني از ابتدا تاكنون، به كينه ورزي، دسيسه، چنگ اندازي و اعمال تحريم هاي اقتصادي و سياسي كشورمان پرداخته است.

وی با اشاره به عنوان روز دانش آموز،تصریح کرد: در چنین روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بزدایند. راه از مدرسه تا خیابان را چنان پیمودند که رزمندگان بی باک جبهه ها را در می نوردند و در برابر آهنگ های آتش بار ستم چنان صف آرایی کردند که کوهها بر فراز دشت های تفتیده کویری آشیانه فساد و لانه جاسوسان را سیزدهم آبان از هم گسیخت. دانشگاهیان دین باور به پیروی از امام نور دیواره های نفاق و خیانت را فرو ریختند و شمعی فروزان تر از شمع نخست در میانه جنگ و کارزار افروختند.

سبب کار با بیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است،اظهارکرد: به همین مناسبت اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب مسجد امام حسین (ع)،ویژه برنامه ای با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی با حضور محمدعلی داداشی مدافع حرم،دانش آموزان و اهالی محترم منطقه درمسجد برگزار شد.

وی اجرای گروه سرود جوانان کانون،برگزاری کلاس های فرهنگی و قرآنی،اجرای مسابقه و نقاشی را از دیگر برنامه های اجرایی در این برنامه عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) ضمن تجلیل و قدردانی ازتمامی زحمت کشان دراین مجموعه،خاطرنشان کرد: در پایان برنامه از دانش آموزان بسیجی و عضو کانون فعال در مسجد با اهدای جوایز و لوح سپاس،تقدیر به عمل آمد.

کلمات کلیدی: فهما تبريز