اهدای ۳۳ بسته معیشتی به مناسبت روز دانش آموز در مراغه
اهداي ۳۳ بسته معيشتي به مناسبت روز دانش آموز در مراغه

اهدای ۳۳ بسته معیشتی به مناسبت روز دانش آموز در مراغه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهداي خيبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، از اهداي ۳۳ بسته معيشتي و ۷ بسته کمک آموزشي لوازم التحرير و کيف به مناسبت روز دانش آموز خبر داد.
شناسه خبر : 31843 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، لطفعلی عباس زاده، با بیان اینکه کمک های خیران یکی از مهم ترین منابع تامین کننده منابع مالی در اداره امور کانو های فرهنگی هنری مساجد می باشد، افزود: در همه برهه های زمانی حمایت های مالی مردم و خیران با همکاری کانون و پایگاه و مساجد  یاری رسان قشر آسیب پذیر  جامعه بوده و هست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، ادامه داد: کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج این مسجد همواره در امور ملی و مذهبی و مناسبت های مختلف مرکزی برای انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، مذهبی بوده و کمک های مومنانه را یکی از محوری ترین برنامه های خود از زمان آغاز بیماری منحوس کرونا و تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر این مهم قرار داده اند.

عباس زاده با اشاره به برگزاری راهپیمایی در روز 13 آبان افزود: بزرگداشت روز ملی استکبار ستیزی  از طرف پایگاه آیت الله حکیم و کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه در مراغه با حضور مردم شهید پرور این شهرستان در راهپیمایی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

وی ادامه داد: 33 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب هرکدام به ارزش بیش از 2 میلیون ريال و 7 بسته آموزشی شامل کیف و دفتر و لوازم التحریر هر کدام به ارزش بیش از 2 میلیون و 500 هزار ريال در روز 13 آبان به منظور گرامیداشت روز استواری ملت عزیز ایران در مقابل فتنه استکبار بین دانش آموزان توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خیبرهمچنین از برگزاری جلسات قرآن و نمازهای یومیه در مسجد سردابه با رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و یادآور شد: در دهه آخر ماه صفر نیز 14 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 2 میلیون و پانصد هزار ریال که به همت اعضای کانون و پایگاه و نمازگزاران این مسجد تهیه شده بود بین خانواده های کم برخوردار محل توزیع شد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه مراغه در سال 1388 از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی مجوز فعالیت اخذ کرده و به انجام فعالیت مختلف می پردازد و میزبان حضور جوانان، نوجوانان و اهالی منطقه می باشد.

شایان ذکر است، مراغه دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی می باشد و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده‌است که به باغ شهر ایران و پایتخت نجوم ایران شهرت دارد و جزو 10 شهر تاریخی ایران می‌باشد.

کلمات کلیدی: فهما بسته معيشتي