توزیع ۱۷۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون فاطمة الزهرا در تبریز
توزيع ۱۷۰ بسته گوشت قرباني به همت کانون فاطمة الزهرا در تبريز

توزیع ۱۷۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون فاطمة الزهرا در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا(س) ۵ رأس گوسفند تهيه و در چهاردهمين مرحله از کمک هاي مومنانه خود، ذبح و ميان خانواده هاي آسيب پذيراز بيماري کرونا و اقشار محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 31929 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از آذربایجان شرقی، «سیداحمد موسوی» از اجرای چهاردهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان در قالب طرح ملی «فهما۳» با تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته گوشت گرم و ذبح قربانی ۵ رأس گوسفند و همچنین طبخ و توزیع  غذای گرم بین خانوادهای ابرومند آسبب دیده از کرونا به نیت تعجیل در ظهور حضرت حجت و سلامتی مقام معظم رهبری، توسط بانوان فعال کانون و مسجد خبر داد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: از جمله آموزه های اسلام برای تکامل و رشد انسان ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند متعال می باشد؛ به این معنا که انسان، همه دارایی ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند.قربانی کردن نیز نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی ها و جلوه ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خداوند می باشد.

موسوی افزود:در راستای ترویج فرهنگ نذر و اطعام نیازمندان و سلامتی در ظهور حضرت حجت و سلامتی مقام معظم رهبری بانوان فعال کانون و مسجد مبنی بر رسیدگی به فقراء و نیازمندان با تمام وجود اقدامات جهادی خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که اعضای کانون فرهنگی هنری همواره در مناسبت های ملی و مذهبی پیشگام هستند؛ افزود: این اقدام خداپسندانه با حمایت بانوان خیر کانون و مسجد انجام شد که در نهایت گوشت های قربانی با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی بسته بندی شده و به منظور اطعام نیازمندان در بین ۱۷۰ خانواده، شبانه با اخلاق اجتماعی و حفظ حرمت و کرامت انسانی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

موسوی با بیان اینکه کمک مؤمنانه موجب تقویت و نقش آفرینی مسجد به عنوان پایگاه عبادی، سیاسی و خدماتی است؛تصریح کرد: مبلغ این اقدام خداپسندانه بیش از ۴۴ میلیون تومان است که در راستای کمک و همدلی مؤمنانه، کمک و حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) ضمن تجلیل و قدردانی از خیرین  و بانوان تلاشگر که این امر مهم را میسر می سازند، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین جهت ارائه خدمت اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی مسجد و کانون، برای کمک به محرومین منطقه فعالیت های خود را افزایش خواهیم داد.

کلمات کلیدی: فهما رزمایش همدلی