70 درصد از کانون‌های مساجد شهرستان اسکو مجوز الکترونیک دارند
70 درصد از کانون‌هاي مساجد شهرستان اسکو مجوز الکترونيک دارند
مدیر ستاد فهما استان آذربایجان شرفی خبر داد؛

70 درصد از کانون‌های مساجد شهرستان اسکو مجوز الکترونیک دارند

شهرستان اسکو داراي ۲۲ کانون فرهنگي هنري شهري و روستايي است که بيش از ۷۰ درصد اين تعداد موفق با دريافت مجوز الکترونيکي از سامانه بچه هاي مسجد شده اند.
شناسه خبر : 32228 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» در دیدار رابط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اسکو با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مدیران مسئول کانون ها در رویداد ملی فهما اظهار داشت: سامانه بچه های مسجد فرصتی برای ظهور و بروز ظرفیت های موجود در این مراکز فرهنگی هنری است.

مدیر ستاد هماهنگی ستاد فهما آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که بر اساس نظام فهما؛ رویکرد حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر اساس خروجی سامانه بچه های مسجد به صورت دوره‌ای صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: هر چه میزان ثبت گزارش ها ، فعالیت ها و برنامه ها اجرا شده بیشتر باشد، امتیاز کسب شده بالا شده و در نهایت میزان حمایت ها نیز ارتقاء خواهد یافت.

وی با تقدیر از پیگیری های مستمر و آموزش های دوره ای رابط شهرستان اسکو در جریان رویداد ملی فهما طی سال های گذشته و سال جاری یادآور شد: شهرستان اسکو دارای 22 کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی است که بیش از 70 درصد این تعداد موفق با دریافت مجوز الکترونیکی از سامانه بچه های مسجد شده اند.

همچنین «وحید پورعباس» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان اسکو که به عنوان رابط کانون های مساجد این شهرستان فعالیت دارد، در دیدار با مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی به ارایه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زمینه آموزش دریافت مجوز الکترونیکی و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد پرداخت.

وی با تأکید بر توجه به رویکرد انگیزشی برای مشارکت حداکثری مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اسکو برای فعالیت در سامانه بچه های مسجد گفت: دیدار چهره به چهره با مدیران مسئول کانون های شهرستانی انگیزه مضاعفی برای تداوم فعالیت ها خواهد بود.

کلمات کلیدی: فهما کانون مسجد