توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی میان نیازمندان همزمان با سالروز وفات کریمه اهل‌بیت(س)
توزيع ۱۴۰ بسته معيشتي ميان نيازمندان همزمان با سالروز وفات کريمه اهل‌بيت(س)
به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی میان نیازمندان همزمان با سالروز وفات کریمه اهل‌بیت(س)

تني چند از اعضاي کانون فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي با مشارکت خادمياران کانون محله خدمت رضوي مسجد صفاي بني هاشم تبريز، در بيست و چهارمين مرحله از کمک‌هاي مومنانه تعداد ۱۴۰ بسته معيشتي را ميان نيازمندان توزيع کردند.
شناسه خبر : 32230 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، جعفر محمدخانلی اظهار داشت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) و در مراسم عزاداری شام غریبان این بانوی کرامت،۱۴۰ بسته معیشتی در بیست و چهارمین مرحله ازکمک های مومنانه کانون و مسجد دربین خانواده های بی بضاعت منطقه توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: علاوه بر دستورات الهی، عقل ما نیز به ما این دستور را می‌دهد که کمک به مستمندان و یتیمان بهترین راه برای رسیدن به آرامش است. انفاق یک داد و ستد مالی است که در قرآن از آن تحت عنوان زکات، صدقه و فطریه یاد می‌شود که این عنوان‌ها همه یک حرف مشترک دارند و آن این است که اگر می‌خواهیم به عبودیت الهی برسیم باید انفاق کردن را فرا بگیریم.

محمدخانلی با بیان این‌که «دو بال اساسی ایمان، نماز و انفاق است» اظهار کرد:در همین راستا تلاشگران کانون فرهنگی هنری با مشارکت خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی مسجد،در بیست و چهارمین مرحله ازکمک های همدلی خود،۱۴۰ بسته معیشتی را تدارک و در بین خانواده های بی بضاعت منطقه شبانه با حفظ حرمت در درب منازل اهدا کردند.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و... به ارزش هربسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در این مرحله از کمک های همدلی و خداپسندانه مبلغ ۴۲ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین و نمازگزاران محترم هزینه شده است.

محمدخانلی اضافه کرد: علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی،اجرای برنامه های آموزشی،فرهنگی،برگزاری مراسمات مذهبی،برگزاری هیئت های هفتگی از دیگر اقدامات اجرایی کانون و مسجد می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب ضمن قدردانی صمیمانه از اعضای کانون،خادمیاران رضوی،خیرین،نمازگزاران و اهالی منطقه که این امور مهم با مشارکت آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای اجرای مرحله بیست و پنجم با کمک خیرین تعداد بیشتری ازخانواده ها را تحت حمایت قرار دهیم.