فعالان برگزیده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجا‌ن‌شرقی تجلیل می‌شوند
فعالان برگزيده کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجا‌ن‌شرقي تجليل مي‌شوند

فعالان برگزیده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجا‌ن‌شرقی تجلیل می‌شوند

آئين تجليل از فعالان و برگزيدگان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي عصر امروز در خانه فرهنگ تبريز برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 32487 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» با اشاره به سفر معاون ساماندهی و شبکه‌سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به آذربایجان شرقی اظهار داشت: همزمان با حضور جاب آقای مرتضی طاهریان در تبریز، آئین تجلیل از فعالان و برگزیدگان کانون های مساجد استان عصر امروز در خانه فرهنگ تبریز برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریز به صورت حضوری و رابطان دیگر شهرستان ها به صورت مجازی همراه خواهد بود.

وی با بیان این‌که این نشست در دو بخش کارگاه آموزشی رابطان و تجلیل از برگزیدگان کانون های مساجد استان برگزار خواهد شد، گفت: قرار است در این نشست معاون ساماندهی ستاد فهما کشور درخصوص سامانه بچه های مسجد و زیست بوم مجازی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد توضیحاتی ارایه کند.

هادی نیا ادامه داد: در این مراسم از گروه سرود منتخب در طرح آوای کریمانه، کانون رابط و شایسته تقدیر در رواق نور، فعالان نظام فهما، منتخبان طرح ملی ایران قوی در سال گذشته، کانون منتخب در طرح شنبه های کتاب و برگزیدگان سال قبل در رواق های تخصصی تقدیر خواهد شد.

گفتنی است، رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند جهت حضور مجازی در این نشست ساعت ۱۶ با ورود به لینک اعلام شده از سوی ستاد استانی  بر روی گزینه میهمان کلیک کنند و وارد اتاق جلسه مجازی شوند.