سامانه بچه‌های مسجد مسیر ارتباطی آسان میان صف و ستاد است
سامانه بچه‌هاي مسجد مسير ارتباطي آسان ميان صف و ستاد است
معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما؛

سامانه بچه‌های مسجد مسیر ارتباطی آسان میان صف و ستاد است

طاهريان گفت: سامانه بچه هاي مسجد در راستاي تحقق دولت الکترونيک تنها مسير ارتباطي ستاد کشوري و استاني با کانون‌ها بوده و شاخصي براي رصد و ارزيابي فعاليت هر کانون شناخته مي شود.
شناسه خبر : 32504 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، آئين تجليل از فعالان و برگزيدگان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي با حضور معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های مساجد کشور و رابطان منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

«مرتضی طاهریان» شب گذشته در این نشست با بیان این‌که رویداد ملی فهما فرصتی برای کشف استعدادهای موجود در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، اظهار داشت: نباید جریان رقابتی رویداد ملی فهما موجب ثبت فعالیت ها و برنامه هایی شود که در واقعیت انجام نشده است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خاطرنشان کرد: اگر کانونی در رواق فیلم یا نمایش فعالیتی نداشته است؛ هیچ ایرادی ندارد، یا به عبارت دیگر لزومی ندارد که کانون حتما برنامه ای در آن رواق ها ثبت کند تا امتیازی برای جلب حمایت های مادی و یا کسب رتبه در رویداد فهما کسب کرده باشد.

وی با اشاره به این‌که ضرر و زیان ثبت برنامه و اطلاعاتی که بر پایه صداقت و حقیقت نباشد، در نهایت به خود کانون باز خواهد گشت، تصریح کرد: ستاد کشوری ترجیح می دهد از کانون‌هایی حمایت کند که همواره بر پایه صداقت فعالیت های خود را ثبت می کنند؛ هر چند اعتقاد داریم نظام فهما خود شاخصی برای ارزیابی فعالیت هر کانون محسوب می شود.

طاهریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که سامانه بچه های مسجد قابلیت و ظرفیت های ارزشمندی دارد که پیش از این کانون های فرهنگی هنری مساجد در انتظار تحقق آن بودند، گفت: این سامانه در راستای تحقق دولت الکترونیک از این پس تنها مسیر ارتباطی ستاد کشوری و استانی با کانون‌ها بوده و شاخصی برای رصد و ارزیابی فعالیت هر کانون شناخته می شود.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با تقدیر از فعالیت افتخاری و شبانه‌روزی مدیران مسئول و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری در سال جاری تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند؛ فعالیت ها و برنامه های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

گفتنی است در پایان این نشست پیشنهاد ها و راهکارهایی رابطین فهما در برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی فهما، توسط برخی از رابطین کانونها، بررسی شد و در نهایت از گروه های سرود منتخب در طرح آوای کریمانه، کانون رابط و شایسته تقدیر در رواق نور، فعالان نظام فهما، منتخبان طرح ملی ایران قوی سال گذشته، کانون منتخب در طرح شنبه های کتاب و برگزیدگان سال قبل در رواق های تخصصی تقدیر بعمل آمد.