تداوم کمک‌های مومنانه اعضای کانون فاطمة الزهرا تبریز
تداوم کمک‌هاي مومنانه اعضاي کانون فاطمة الزهرا تبريز

تداوم کمک‌های مومنانه اعضای کانون فاطمة الزهرا تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبريز به مناسبت گراميداشت هفته بسيج، ۵۰ بسته معيشتي تدارک و بين خانواده‌هاي بي‌سرپرست و محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 32508 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سیداحمد موسوی» تبریز ضمن تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: به همین مناسبت و در مرحله بیستم ازکمک های مومنانه،۵۰ بسته معیشتی کامل تدارک و در بین خانواده های بی سرپرست و محروم منطقه توزیع شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: بسیج، قلعه مستحکمی است به گستره تمامی کشور که تمامی شهروندان و مدیر آن به فراخور حال، وظیفه‌ای در حفظ امنیت، رونق معیشت، تحکیم فرهنگ و فضیلت،آبادانی و رشد و شکوه و عظمت مادی و معنوی آن برعهده دارند. در این مکتب، انسان ها با خالی کردن دل خود از هواها و اغراض شخصی، به خدا و منافع خلق خدا می‌اندیشند، اقتدار و امنیت جامعه را نه در سایه در یوزگی قدرت های بیگانه، بلکه از رهگذر اتکا به توانایی های خویش جست و جو می‌کنند.

موسوی افزود: هفته‌ی بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و بازخوانی نقش بسیج و جایگاه بسیجی که مهم‌ترین هدف آن یاری‌ رساندن به دین خدا و مردم است.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت،اعضای کانون فرهنگی هنری با مشارکت نمازگزاران خیر مسجد،۵۰ بسته معیشتی کامل تدارک و در بین خانواده های بی سرپرست و محروم منطقه،شبانه و با حفظ حرمت افراد در درب منازل این عزیزان توسط برادران کانون توزیع شد.

موسوی هر بسته غذایی را شامل گوشت،برنج،چای،روغن،بسته حبوبات،بسته بهداشتی و ... به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این توزیع،در مرحله بیستم ازکمک های مومنانه اعضای کانون و مسجد با مشارکت خیرین،نمازگزاران،بانوان فعال کانون،بسیجیان مسجد به مبلغ بالغ بر ۲۰ میلیون تومان،اجرایی شده است.

مسئول فرهنگی کانون تصریح کرد: تا این مرحله ازتوزیع بسته های غذایی و حمایتی،تعداد بیش از یک هزار بسته معیشتی و غذای گرم به همت بانوان فعال کانون تهیه و دراختیار خانواده های محروم قرار گرفته است.

موسوی اجرای برنامه های ملی، مذهبی،برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی با رعایت کامل موارد بهداشتی،اجرای برنامه «سه شنبه های امام زمانی» و «چهارشنبه های رضوی» با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه،برگزاری جلسات ماهانه سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه های اجرایی در محل کانون برشمرد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از بانوان تلاشگر کانون و مسجد،یاوران رضوی،بسیجیان پایگاه،خیرین،نمازگزاران و اهالی شهرک که تمامی این امورات مهم با تلاش و هماهنگی این بزرگواران میسر می شود،خاطرنشان کرد:با توکل برخدا و به همت فعالان مجموعه درتلاش هستیم مرحله ۲۱ ازکمک های مومنانه خود را در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با یاری رساندن به تعداد خانوارهای بیشتری اجرایی کنیم.