کانون اصحاب الجنت خداآفرین به استقبال هفته بسیج رفت
کانون اصحاب الجنت خداآفرين به استقبال هفته بسيج رفت

کانون اصحاب الجنت خداآفرین به استقبال هفته بسیج رفت

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين، از برگزاري و اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي، ورزشي و اجتماعي به مناسبت هفته بسيج خبر داد.
شناسه خبر : 32510 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مهران شیری» ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمه الله در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی کشورمان انجام شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: ز 29 آبان تا 5 آذر، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نام گذاری شده است و نامگذاری این هفته موجب تبیین ظرفیت  و خدمات این نهاد از آغاز انقلاب است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ورزش صبحگاهی بانوان وآقایان‌، اجرای مسابقات ورزشی دارت، طناب زنی، روپایی وبازی های بومی محلی، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری کارگاه تحکیم بنیان خانواده از جمله برنامه هایی است که به همت اعضای کانون اصحاب الجنت در روستای عنابلو و خداآفرین اجرا شده و بری دیگر نیز اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:این برنامه ها باهمکاری اداره  ورزش وجوانان، اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وانجمن مردم نهاد مهر فروزنده زندگی در خداآفرین برگزار می شود.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های فعال می باشد.

کلمات کلیدی: هفته بسيج اصحاب الجنت