اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در کانون شهدای سرخاب تبریز
اجراي ويژه‌برنامه‌هاي هفته بسيج در کانون شهداي سرخاب تبريز

اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در کانون شهدای سرخاب تبریز

به مناسبت گراميداشت هفته بسيج، مراسم ويژه‌اي با حضور نمازگزاران، اعضاي کانون فرهنگي و رضوي، بسيجيان و اقشارمختلف منطقه در مسجد صفاي بني‌هاشم برگزار شد.
شناسه خبر : 32511 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «جعفر محمدخانلی» اظهار کرد: ویژه برنامه ای به مناسبت هفته بسیج و چهارشنبه های رضوی باحضور اقشار مختلف منطقه به همراه برنامه های متنوع درمسجد صفای بنی هاشم برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پربرکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است و هفته‌ی بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است، که امروز جامعه‌ی ما، بیش از هر زمان دیگری، به آن نیازمند است.

محمدخانلی با بیان اینکه فرهنگ بسیج در واقع فرهنگ ایستادگی، مقاومت در برابر ظلم، دشمن شناسی و بیداری اسلامی است،افزود: به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه ای با مشارکت کانون فرهنگی هنری و کانون خدمت رضوی مسجد با برنامه های متنوع و با حضور و سخنرانی یادگار و ازجانبازان ۸ سال دفاع مقدس،«حاج جواد عباس علیزاده» در مسجد صفای بنی هاشم برگزار شد.

وی گفت:در این مراسم جانباز سرافراز اسلام «جوادعباس علیزاده» ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: بسیج یک فرآیند و یک نقطه شروعی است که ریشه‌ای محکم و مستحکم دارد که به صدر اسلام برمی‌گردد و همواره در مسیر تکامل است.

محمدخانلی تصریح کرد: فرمانده پایگاه مقاومت شهید دلخاک «حامد مهاجری» به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قرائت قرآن توسط «امیرحسین تاروردی پور»، اجرای گروه سرود یاوران شهید سلیمانی پایگاه شهید دلخاک، خاطرات گویی از دوران ۸ سال جنگ تحمیلی توسط  دو تن از رزمندگان جنگ تحمیلی را از دیگر عنوان های برنامه های اجرایی در این مراسم برشمرد.

وی با اشاره به این مطلب که بسیجیان به عنوان سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی هستند،اظهارکرد: در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و فعال با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، این مراسم با مشارکت کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم برگزار شد.

کلمات کلیدی: فهما بسيج