اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه بچه‌های مسجد برگزار شد
اردوي زيارتي مشهد مقدس ويژه بچه‌هاي مسجد برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز؛

اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه بچه‌های مسجد برگزار شد

رسولي گفت: اردوي تفريحي ،فرهنگي، تربيتي، زيارتي به مدت زمان ۵ روز در مشهد مقدس به همت اعضاي کانون و خادمين هيئت روضة العباس (ع) مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 32601 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی اظهار کرد: تلاش برای افزایش نشاط  و شور زندگی در بین اعضای کانون از برنامه های مهمی است که در کنار امور فرهنگی و هنری و آموزشی در راستای اهداف تربیتی کانون قرار دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: با توجه به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی براینکه مساجد سنگرند و با نظر به تغییر رویکرد دشمنان در مبارزه و مقابله با اسلام از طریق جنگ نرم باید مساجد به عنوان سنگرها و پایگاه‌هایی باشند که بتوانند ارزش های دینی و اعتقادی را به آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان منتقل کنند و آنها را در برابر توطئه های دشمن مصؤن نمایند.

رسولی افزود: برای رشد و تربیت نوجوانان و جوانان و پرورش انسان هایی سالم و سعادتمند و نهادینه کردن ارزش های دینی و اعتقادی ارتباط تنگاتنگ مسجد و خانواده ضروری است و کانون‌ فرهنگی، بسیج،روحانی مسجد باید با ایجاد ارتباط بین خانواده‌ها و تعامل با جوانان در مسجد شرایط محیطی مناسبی برای رشد فکری آنها را فراهم کنند.

وی تصریح کرد:با توجه به اهمیت نقش جوانان در مسائل اجتماعی و پیروزی ها و موفقیت های سیاسی ،اجتماعی آنان در صحنه های مختلف جامعه، باید به روحیات و خصوصیات و شناخت این قشر حساس جامعه توجه خاصی مبذول داشت. ‏

رسولی با بیان اینکه ضمن برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف برای مشتاقان و محبان اهل بیت (ع) در توزیع سبدهای معیشتی و بهداشتی خادمین هیئت و کانون پیشگام هستند؛اظهار کرد: این کانون با توجه به حضور جوانان و اعضای پا به کار تمام تلاش خود را در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به کار گرفته است و تلاش داریم تا روحیه نشاط و شادی در بین اعضا در کنار توجه به روح حفظ شود.

مدیرمسئول کانون همچنین افزود: بر همین اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته یک اردوی تفریحی ،فرهنگی، تربیتی، زیارتی به مدت زمان ۵ روز در مشهد مقدس به همت اعضای کانون و خادمین هیئت روضة العباس (ع) مسجد برگزار شد که ثمرات بسیاری در راستای اهداف فرهنگی تربیتی و مذهبی کانون در پی داشت.

رسولی ادامه داد: این اردوی زیارتی،تربیتی  که با برگزاری کلاس های عقیدتی و تربیتی همراه بود، با رعایت پروتکل های بهداشتی اعضای کانون و جوانان و نوجوانان را میهمان حرم مطهر رضوی و زیارت امام رضا (ع) کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز خاطرنشان کرد:علاوه بر کمک های مومنانه و بستر سازی برای کمک به خانواده ها و افراد کم بضاعت، برگزاری جلسات هفتگی روضه، آموزش های عقیدتی، مذهبی،برنامه های ورزشی در راستای تبیین آموزه های دینی و منطبق با قرآن و احادیث و روایات با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه از محورهای اصلی برنامه های هیئت و کانون می باشد.

کلمات کلیدی: مشهد مقدس اردو