بزرگداشت هفته بسیج در مسجد سردابه مراغه
بزرگداشت هفته بسيج در مسجد سردابه مراغه

بزرگداشت هفته بسیج در مسجد سردابه مراغه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهداي خيبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، از برگزاري ويژه برنامه هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي و مذهبي توسط کانون فرهنگي هنري و پايگاه مقاومت اين مسجد در طول هفته بسيج خبر داد.
شناسه خبر : 32602 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، لطفعلی عباس زاده، هفته بسیج را تداعی گر رشادت های این نهاد پرارزش در سال های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر و پایگاه آیت الله حکیم مسجد سردابه در طول تمام مناسبت های ملی و مذهبی پیشتاز بزرگداشت این ایام می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، به تشریح برنامه های اجرا شده در هفته بسیج پرداخت و گفت: برگزاری جلسه ختم قرآن کریم برای شهدای بسیج، برگزاری جلسه احکام و مسائل شرعی در مسجد سردابه، برگزاری جلسه هفته بسیج پایگاه آیت الله حکیم  و کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر، اقامه نماز مغرب و عشا با شعر خوانی در مورد بسیج به مناسبت گرامیداشت این ایام از جمله برنامه های بزرگداشت این هفته در مسجد سردابه بود.

وی ادامه داد: توزیع بسته های معیشی شامل برنج و روغن و حبوبات و رب و دیگر اقلام ضروری به مناسبت هفته بسیج توسط پایگاه و کانون مسجد سردابه از دیگر اقدامات این مسجد در راستای گرامیداشت هفته بسیج می باشد که به یاد اولین فرمانده بسیج مراغه سردار شهید درخشی و سایر شهدای بسیج انجام شد.

عباس زاده تاکید کرد: در ایام عادی نیز هر هفته به نیت  ۱۴معصوم ۱۴غذای گرم بین حانواده های کم برخوردارو نیازمند حمایت  از طرف کانون فرهنگی هری شهدای خیبر و پایگاه آیت الله حکیم این مسجد توزیع می شود.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه مراغه در سال 1388 از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی مجوز فعالیت اخذ کرده و به انجام فعالیت مختلف می پردازد و میزبان حضور جوانان، نوجوانان و اهالی منطقه می باشد.

کلمات کلیدی: هفته بسيج فهما