دیدار و تجلیل از خانواده شهید «حسین علیزاده» در تبریز
ديدار و تجليل از خانواده شهيد «حسين عليزاده» در تبريز

دیدار و تجلیل از خانواده شهید «حسین علیزاده» در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين (ع) قم تپه تبريز، با حضور در منزل شهيد والامقام « حسين عليزاده » ياد و خاطره شهيد بزرگوار را گرامي داشتند.
شناسه خبر : 32927 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» با بیان اینکه تکریم از مقام شهید، تکریم انسانیت است،اظهار کرد: در قالب سه شنبه های تکریم و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت شهید شریفی، با خانواده شهید والامقام «حسین علیزاده» دیدار و از مقام شامخ این شهید بزرگوار تجلیل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

سبب کار با بیان اینکه بزرگداشت نام و یاد شهدا زمان و مکان نمی شناسد و همه ما مدیون شهدا هستیم و برای ادای دین به شهدا و خانواده شهدا باید همواره در خط مقدم باشیم، افزود: جوانان انقلابی در کانون و بسیج و مسجد با روحیه شهادت طلبی از ارزش های انقلاب دفاع می کنند و نسل آینده نیز همچون شیرمردان دوران دفاع مقدس افتخار آفرین خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که فعالان کانون و مسجد در جبهه فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان پیشگام و پیشقدم هستند؛تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج باید با فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی راه شهدا را ادامه دهند.

سبب کار با بیان اینکه امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم ابراز کرد: این دیدار توسط فعالان کانون و بسیجیان پایگاه به منظور قدردانی از خانواده معظم شهید والامقام«حسین علیزاده» که مظهر صبر، شکیبایی و مقاومت هستند، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم،برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه تکريم خانواده‌هاي شهدا زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، یادآور شد: امنیت و آرامش امروز جامعه ناشی از جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و امروز لازم است که شهدا به عنوان الگویی مناسب برای نسل جوان و چراغ راه مسیر آنان در سطح جامعه به خوبی معرفی شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: امروز جوانان و نوجوانان مسجدی در همه عرصه ها فعال و تلاشگر هستند و همه ما با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اجازه تجاوز دشمن به خاک ایران را نمی دهیم و تا آخرین قطره خون خود از این مرز و بوم دفاع می کنیم.

گفتنی است، شهید « حسین علیزاده» در سال ۱۳۶۵، در عملیات کربلای ۵ و در حالی که تنها ۱۷ سال سن داشت؛ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای تبریز آرام گرفت.