بهره‌مندی از اساتید برجسته قرآنی در روند داوری جشنواره مدهامتان آذربایجان‌شرقی
بهره‌مندي از اساتيد برجسته قرآني در روند داوري جشنواره مدهامتان آذربايجان‌شرقي

بهره‌مندی از اساتید برجسته قرآنی در روند داوری جشنواره مدهامتان آذربایجان‌شرقی

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از حضور اساتيد برجسته قرآني در روند داوري آثار رسيده به جشنواره قرآني مدهامتان استان خبر داد.
شناسه خبر : 33101 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «ابراهیم لایقی» امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فرصتی برای شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره هر سال نسبت به دور گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: این جشنواره در استان آذربایجان شرقی همواره با استانداردهای ویژه برگزار شده است.

وی از حضور اساتید برجسته قرآنی در روند داوری آثار رسیده به جشنواره قرآنی مدهامتان استان خبر داد و گفت: سعی خواهد شد هم در روند انتخاب اولیه آثار و هم داوری نهایی برای معرفی به مرحله کشوری، از اساتید بنام و برجسته استان استفاده کنیم.

لایقی با اشاره به این‌که جشنواره قرآنی مدهامتان موثرترین و کارآمدترین کار فرهنگی در تراز جامعه قرآنی است، تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با برگزاری این جشنواره توانسته ضمن زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان در مساجد، زمینه رقابت سالم را فراهم کند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تعامل و همراهی نزدیک و صمیمی با ستاد فهما استان در روند برگزاری جشنواره مدهامتان خبر داد و گفت: انتظار می روند عموم فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با مراحعه به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir در این رویداد قرآنی مشارکت کنند.

کلمات کلیدی: مدهامتان فهما