تجلیل از پرستاران عضو مسجد سردابه شهرستان مراغه
تجليل از پرستاران عضو مسجد سردابه شهرستان مراغه

تجلیل از پرستاران عضو مسجد سردابه شهرستان مراغه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهداي خيبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، از برگزاري مراسم ميلاد حضرت زينب کبري و تجليل از پرستاران خبر داد.
شناسه خبر : 33156 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، لطفعلی عباس زاده ضمن تبریک روز پرستار به این قشر زحمتکش و ایثارگر و همچنین میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، از برگزاری مراسم جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه شهرستان مراغه، ادامه داد: یکی از محوری ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج این مسجد بزرگداشت جشن میلاد ائمه اطهار علیهم السلام می باشد و و کمک های مومنانه نیز زینت بخش این جشن ها در راستای تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر این مهم می باشد.

عباس زاده با اشاره به برگزاری این جشن پربرکت افزود: در روز میلاد حضرت زینب (س) از دو نفر گرستار فعال در این مسجد تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی در این مراسم نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اعضای کانون و پایگاه می باشد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای خیبر مسجد سردابه مراغه در سال 1388 از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان آذربایجان شرقی مجوز فعالیت اخذ کرده و به انجام فعالیت مختلف می پردازد و میزبان حضور جوانان، نوجوانان و اهالی منطقه می باشد.

شایان ذکر است، مراغه دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی می باشد و در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده‌است که به باغ شهر ایران و پایتخت نجوم ایران شهرت دارد و جزو 10 شهر تاریخی ایران می‌باشد.