نمایشگاه دستاوردهای بانوان سردرود به کار خود پایان داد
نمايشگاه دستاوردهاي بانوان سردرود به کار خود پايان داد

نمایشگاه دستاوردهای بانوان سردرود به کار خود پایان داد

باهري نيا گفت: نمايشگاه دستاوردهاي بانوان سردرودي با تجليل از عوامل اجرايي به کار خود پايان داد.
شناسه خبر : 33445 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمدامین باهری نیا» از برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های بانوان سردرود با حضور امام جمعه، مسئولان، هنرمندان و اهالی منطقه این شهر خبرداد و گفت: با تلاش های انجام شده توانستیم نمایشگاه توانمندی ها ی زنان به مدت شش روز تولیدات و صنایع دستی بانوان در ۲۵ غرفه شامل صنایع دستی، عرقیات گیاهی، تولیدات کیف و.. در محل ساختمان پارک آنالار را برپا کنیم.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نورالمبین سردرود با بیان اینکه نشان دادن توانایی‌های زنان در ایجاد اشتغال و درآمد در قالب مشاغل خانگی از اهدف برگزاری این نمایشگاه بوده است؛افزود: برپایی نمایشگاه آثار و دست‌ساخته‌های بانوان می‌تواند زمینه توانمند سازی این افراد به ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده را فراهم کرده و مردم نیز بدون واسطه کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام جلیلی امام جمعه شهر سردرود در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های بانوان سردرود گفت: شهر سردرود از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله هنر صنعت فرش، صنعتی، کشاورزی ، صنایع دستی و غذا و رستوران برخوردار است و مردم تلاشگر این منطقه از شهر توانسته‌اند با تلاش و همت، اتفاقات مهم اقتصادی را رقم بزنند.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری کمیسیون فرهنگی و روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری ،حوزه ام الائمه (س) خواهران وکانون فرهنگی هنری نورالمبین سردرود برگزار شد.

کلمات کلیدی: فهما تبريز