نشست هماهنگی و راهبردی سومین رویداد ملی فهما در هریس برگزار شد
نشست هماهنگي و راهبردي سومين رويداد ملي فهما در هريس برگزار شد

نشست هماهنگی و راهبردی سومین رویداد ملی فهما در هریس برگزار شد

نشست هماهنگي تبيين سياست‌ها و راهبرد اجرايي سومين رويداد ملي فهما با شعار «به توان مردم» به همراه کارگاه آموزشي فعاليت و ثبت فعاليت هاي کانون در بستر زيست بوم مجازي بچه هاي مسجد در هريس برگزار شد.
شناسه خبر : 33449 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، نشست هماهنگی تبیین سیاست‌ها و راهبرد اجرایی سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» به همراه کارگاه آموزشی فعالیت و ثبت فعالیت های کانون در بستر زیست بوم مجازی بچه های مسجد امروز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس برگزار شد.

ممی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس در این نشست با تقدیر از حضور کارشناسان ستاد فهما استان اظهار داشت: ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد مورد تاکید ستاد استانی و کشوری است.

وی با بیان این‌که هرگونه حمایت مادی و معنوی منطوط به امتیاز کسب شده از سوی کانون در سامانه بچه های مسجد است، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت های  متعارف فرهنگی محلی  که در سطح کانون اجرا می شود در یکی از شبستان‌های تخصصی در رویداد ملی فهما تعریف شده است که در صورت ثبت؛ امتیاز خاصی برای کانون محاسبه می شود.

ممی‌زاده با بیان این‌که ۶۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهری و روستایی این شهرستان فعال است، افزود: اغلب کانون های مسجدی این شهرستان در روستاها فعال است که متاسفانه اغلب به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و کمتر توانایی فعالیت در سامانه بچه های مسجد را دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس افزود: انتظار می رود مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هربس با همکاری ستاد استانی و اداره ارشاد شهرستان طی روزهای باقی مانده همت مضاعفی در ثبت فعالیت ها داشته باشند.

کلمات کلیدی: فهما بچه های مسجد