ضرورت تقویت کانون‌های مساجد در راستای تربیت نیروی جوان و متخصص
ضرورت تقويت کانون‌هاي مساجد در راستاي تربيت نيروي جوان و متخصص
امام جمعه هوراند:

ضرورت تقویت کانون‌های مساجد در راستای تربیت نیروی جوان و متخصص

حجت الاسلام شکرنژاد ضمن تقدير از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد گفت: تقويت اين کانون‌ها منجر به تربيت نيروي جوان و متخصص و انقلابي مي‌شود.
شناسه خبر : 33698 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حجت الاسلام جواد شکرنژاد» در دیدار با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هوراند اظهار داشت: بنده سال ها در یکی از مساجد هوراند به عنوان مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فعالیت داشتم و از نزدیک شاهد ثمرات ارزشمند فعالیت این مراکز بوده ام.

امام جمعه هوراند با تأکید بر تقویت نقش و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: هر یکی از کانون های فرهنگی هنری به عنوان مرکزی برای جذب کودکان و نوجوانان مناطق در راستای تربیت نیروی انسانی مؤمن، متخصص و انقلابی شناخته می شوند.

وی با اشاره به این‌که فعالیت کانون های فرهنگی هنری در مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار با کمترین امکانات و بیشترین بازخورد همراه است، گفت: انتظار می رود؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نگاه ویژه ای نسبت به کانون های شهرستان هوراند داشته باشد.

حجت الاسلام شکرنژاد با بیان این‌که بنده پیگیر فعالیت های روزانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر هوراند هستم، گفت: تجهیز کتابخانه کانون های فرهنگی هنری شهرستان نیز از دیگر انتظارات ماست، چراکه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان نگاه خاصی به کانون ها دارند.

همچنین در این دیدار پرستو حقی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هوراند در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت کانون های فرهنگی هنری این شهرستان گفت: ۳۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی این منطقه فعالیت دارد.