کانون‌های فرهنگی هنری به نقش و جایگاه جوانان در مساجد بها داده است
کانون‌هاي فرهنگي هنري به نقش و جايگاه جوانان در مساجد بها داده است
امام جمعه آذرشهر:

کانون‌های فرهنگی هنری به نقش و جایگاه جوانان در مساجد بها داده است

حجت الاسلام رشتبري گفت: يکي از برکات وجودي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين است که به نقش و جايگاه جوانان در اين اماکن امن الهي بها داده است.
شناسه خبر : 33699 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، همایش هماهنگی تبیین سیاست‌ها و راهبرد اجرایی سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» به همراه کارگاه آموزشی فعالیت و ثبت فعالیت های کانون در بستر زیست بوم مجازی بچه های مسجد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در شهرستان آذرشهر برگزار شد.

حجت الاسلام «امیر رشتبری» در جمع مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آذرشهر در سخنانی با بیان این‌که ظرفیت های مهم و بزرگی در سطح مساجد این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: همت، وحدت و همدلی متولیان مسجدی این شهرستان موجب رونق این مراکز شده است.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به کارکردهای ارزشمند کانون های مساجد گفت: یکی از برکات وجودی کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که به نقش و جایگاه جوانان در این اماکن امن الهی بها داده است.

وی با اشاره به این‌که اعتماد و اطمینان به جوانان همواره راهگشا بوده است، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال رونق و احیای جایگاه حقیقی مساجد هستیم، باید نسبت به جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری اقدام کنیم.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برگزاری رویداد ملی فهما فرصتی شناسایی ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: انتظار می رود مدیران مسئول و اعضای کانون های مساجد این شهرستان همت جدی و مضاعفی در ثبت و انعکاس فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در سامانه بچه های مسجد داشته باشند.

گفتنی است، در این همایش تعدادی از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آذرشهر مورد تقدیر قرار گرفته و کارشناسان ستاد فهما استان به ارایه آموزش های لازم در زمینه فعالیت و ثبت برنامه های کانونی در سامانه بچه های مسجد پرداختند.