اهدای ۱۰۰ بسته غذایی فاطمی توسط کانون فاطمة الزهرا تبریز به نیازمندان
اهداي ۱۰۰ بسته غذايي فاطمي توسط کانون فاطمة الزهرا تبريز به نيازمندان

اهدای ۱۰۰ بسته غذایی فاطمی توسط کانون فاطمة الزهرا تبریز به نیازمندان

به همت بانوان تلاشگر کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبريز، ۱۰۰ بسته غذايي ويژه با عنوان «بسته هاي غذايي فاطمي»،تهيه و ميان خانواده هاي محروم منطقه توزيع شد.
شناسه خبر : 33812 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

«سیداحمد موسوی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: بانوان تلاشگر کانون و مسجد در بیست و ششمین مرحله ازکمک های همدلی خود،۱۰۰ بسته غذایی ویژه را تدارک و همزمان با ایام فاطمیه با عنوان «بسته های غذایی فاطمی» دربین خانواده های محروم وبی سرپرست منطقه توزیع شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز گفت: برترین و بالاترین مرتبه انفاق، ایثار است؛ در این مرتبه فرد نه تنها اموال خود را با مستمندان تقسیم، و بدون تجملات، در سطح فقیرترین افراد جامعه زندگی می‌کند، بلکه آنان را بر خود مقدم می‌دارد و نصیب خویش را نیز به آن‌ها تقدیم می‌نماید و این عالی‌ترین مصداق انفاق و بزرگواری است و به راستی نمونه بارز آن، حضرت فاطمه زهرا (س) هستند.

موسوی با بیان اینکه دو خصلت پسندیده انفاق و ایثار از فضائل اخلاقی به شمار می روند و متخلق به این دو صفت، یعنی ایثارگران و انفاق کنندگان در آیات و روایات مورد تمجید قرار گرفته اند؛افزود: برهمین اساس بانوان تلاشگر کانون ومسجد،همزمان با ایام حزن و اندوه سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) ،۱۰۰ بسته غذایی فاطمی را تهیه و دربین اقشار محروم و خانواده های بی سرپرست منطقه شبانه و با اخلاق فاطمی دردرب منازل این عزیزان اهدا شد.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج،گوشت گرم،مرغ،چای،قند،تن ماهی،روغن،حبوبات،میوه و...به ارزش هربسته ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان ازمحل جمع آوری کمک های خیرین و اعضای کانون و مسجد در بیست و ششمین مرحله از کمک های همدلی در این ایام هزینه شده است.

مسئول فرهنگی کانون ضمن قدردانی ویژه از بانوان که این امر مهم با تلاش وهمت آنان میسر شد،خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم مرحله ۲۷ از کمک های همدلی کانون را با کمک خیرین و نمازگزاران محترم مسجد با تامین تعداد بیشتری از بسته های غذایی خانواده های بیشتری را حمایت کنیم.

کلمات کلیدی: بسته هاي معيشتي فهما