نتیجه قرعه‌کشی کانون‌های فعال در استان آذربایجان شرقی اعلام شد+اسامی کانون‌های برگزیده
نتيجه قرعه‌کشي کانون‌هاي فعال در استان آذربايجان شرقي اعلام شد+اسامي کانون‌هاي برگزيده

نتیجه قرعه‌کشی کانون‌های فعال در استان آذربایجان شرقی اعلام شد+اسامی کانون‌های برگزیده

هادي نيا اظهار کرد: اسامي پنج کانون منتخب آذربايجان شرقي، در جريان قرعه کشي ميان کانون‌هاي مساجد فعال استان اعلام شد.
شناسه خبر : 33813 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

«محمد هادی نیا» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به انتخاب پنج کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد استان آذربایجان شرقی در جریان قرعه کشی فهما اظهار کرد: کانون های مساجد استان در سومین رویداد ملی فهما فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند؛ در این راستا به منظور ارایه یک طرح تشویقی برای کانون ها، از میان کانون های فعال استانی قرعه کشی صورت پذیرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی افزود: در این راستا پنج کانون از بین بیش از یک هزار و 400 کانون فرهنگی هنری مسجدی که فعالیت های خود را در سامانه بچه ‌ای مسجد (فهما)  ثبت می کنند، از طریق قرعه کشی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: این طرح تشویقی که شامل هدایای نقدی برای کانونهای منتخب می باشد در راستای ترغیب کانون های فرهنگی هنری  مساجد در راستای ثبت فعالیت های این مراکز در سومین رویداد فهما می باشد و 5 کانون از بین مراکزی که موفق به کسب امتیاز در فهما شده اند از سوی ستادهای استانی انجام می شود.

هادی نیا تاکید کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری که بیشتر از سوی خیرین و کمک های مردمی تامین می شود، با ثبت در رویداد ملی فهما جایگاه برجسته این مراکز و فعالیت های آنان  را تبیین و موجب آشنایی بیشتر با این مجموعه ها می شود.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری المهدی شهرستان بناب، کانون فرهنگی هنری انقلاب مراغه، کانون فرهنگی هنری حضرت بقیت الله مرند، کانون فرهنگی هنری جوانان مراغه و کانون فرهنگی هنری شهدای رواسان، عنوان 5 کانون مسجد می باشد که از طریق قرعه کشی در این طرح تشویقی انتخاب شده اند و هدایای نفدی با هدف تبیین و فرهنگ سازی در  راستای ثبت فعالیت های فرهنگی، هنری و ملی و مذهبی کانون های مساجد در رویداد ملی فهما انجام می شود.

کلمات کلیدی: فهما قرعه کشي