مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان تمديد شد

مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان تمدید شد

هادي نيا، از تمديد مهلت ثبت نام جشنواره قرآني مدهامتان ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد و افزود: علاقه مندان با مراجعه به سامانه بچه هاي مسجد مي توانند در اين مسابقه شرکت کنند.
شناسه خبر : 33870 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا، با تاکید بر گسترش و ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه،‌از تمدید مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و افزود: اجرای مسابقات قرآنی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در بین همه اقشار جامعه سهمی چشمگیر و تاثیرگذار دارد.

دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، تاکید کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت نماز و استعدادیابی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز برگزار‌ می شود.

وی با بیان اینکه رشته مفاهیم و حفظ جزء 30 این مسابقه در هفته های گذشته از طریق سامانه ال ام اس برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره از مسابقات رشته مفاهیم ویژه برادران و خواهران در گروه سنی ۷ تا ۳۰ سال، اذان ویژه برادران گروه سنی زیر ۷ سال و ۷ تا ۱۶ سال و رشته حفظ جزء ۳۰ ویژه برادران و خواهران درگروه سنی ۷ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند در دیگر رشته ها غیر از مفاهیم و حفظ جزء 30 شرکت کنند.

هادی نیا جلسات سنتی قرآن (قاریان و مربیان قرآن) و بخش استعدادیابی کودکان زیر هفت سال را از بخش‌های ویژه این سری از مسابقات خواند و یادآور شد: استعدادیابی شامل  گروه سنی زیر ۷ سال و ۷ تا ۱۶ سال ویژه برادران و در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و قرائت ترتیل ویژه برادران و خواهران در گروه سنی ۱۷ تا ۳۰ سال  می باشد که در بخش ویژه جلسه سنتی قاریان قرآن کریم در مسجد محل خود و با حداقل ۷ نفر از کودکان و نوجوانان برگزار و گزارش برنامه را در رواق نور در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌کنند.

وی تاکید کرد: رتبه های اول تا سوم مسابقات مدهامتان دوره های سیزدهم و چهاردهم و  همچنین رتبه های اول تا پنجم مسابقات سازمان اوقاف در دو دوره گذشته نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این دوره از مسابقات نیز در سطح کانونی، شهرستانی و استانی برگزار می‌شود، گفت: علاقه مندانی که عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد نمی باشند نیز می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد، از بخش ثبت نام، مشخصات خود را ثبت کرده و با رمز دریافتی در گوشی خود، با عضویت در یکی از کانون های شهر خود دراین رقابت ها شرکت کنند.

کلمات کلیدی: فهما مدهامتان