مرحله اول داوری مسابقات «مدهامّتان» در تبریز برگزار شد
مرحله اول داوري مسابقات «مدهامّتان» در تبريز برگزار شد

مرحله اول داوری مسابقات «مدهامّتان» در تبریز برگزار شد

هادي نيا گفت: مرحله اول داوري آثار رسيده به مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در دو بخش بانوان و آقايان انجام شد.
شناسه خبر : 33929 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» در استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س)،اظهار داشت: مرحله اول داوری آثار رسیده در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» توسط داوران استان برگزار شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت:مرحله اول داوری آثار رسیده به پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دو بخش بانوان و آقایان در روزهای سوم و چهارم دی‌ماه، آثاررسیده در رشته های اذان، ترتیل، تحقیق، مکبری، قرائت تقلیدی، قرائت نماز و بخش استعدادیابی با حضوردو تیم داوری ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه پانزدهمین دورره این مسابقه، تا ۲۴ دی ماه جاری تمدید شده است، اظهار کرد: مرحله دوم داوری آثار پس از اتمام زمان  تمدید ، انجام خواهد شد.

وی از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خواست: در این فرصت باقیمانده به اعضای کانون و دیگر نوجوانان و جوانان علاقمند  برای شرکت بیشتر در این مسابقه قرآنی اطلاع رسانی  کنند.

هادی نیا افزود: آزمون حفظ کل قرآن به ‌صورت حضوری و یا به شکل مجازی در بستر اسکای روم در دو بخش بانوان و آقایان‌، برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد:  مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های مساجد در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال و رشته استعدادیابی در رده سنی زیر هفت سال برگزار شد و غیر از رشته مفاهیم و حفظ جز ۳۰ که در سامانه ال ام اجرا گردید، دیگر رشته ها تا ۲۴ دی ماه تمدید شده است .

به گفته وی علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد به نشانی  bachehayemasjed.ir در این مسابقه  قرآنی شرکت کنند.

هادی نیا مدهامتان را یکی از گسترده ترین  مسابقات قرآنی بچه‌های مسجد با محوریت نوجوانان و جوانان دانست و تصریح کرد: این رویداد قرآنی استعدادهای متعددی را به جامعه قرآنی معرفی می‌کند و به جامعه نورانیت می‌بخشد و ما را به درک مفاهیم عالی قرآن رهنمون می‌کند.

کلمات کلیدی: فهما مدهامتان