نشست بصیرت فاطمی در کانون امام حسین (ع) تبریز برگزار شد
نشست بصيرت فاطمي در کانون امام حسين (ع) تبريز برگزار شد

نشست بصیرت فاطمی در کانون امام حسین (ع) تبریز برگزار شد

همزمان با ايام فاطميه و سالگرد شهادت بزرگ‌مرد بصير انقلاب اسلامي، شهيد سردار حاج قاسم سليماني، ‌نشست «بصيرت فاطمي» ويژه اعضاي کانون فرهنگي هنري برگزار شد.
شناسه خبر : 34020 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار ضمن تسلیت ایام فاطمیه،اظهار داشت:نشست بصیرتی اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیجیان پایگاه شهید دستغیب با عنوان «بصیرت فاطمی» در محل کانون برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: اگرچه برخورداری از بصیرت در تمام عرصه های زندگی الزامی است، اما در برخی عرصه ها ضروری تر به نظر می رسد. به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب از لزوم بصیرت در شناخت دشمن و ترفندهایش سخن گفته و یادآور شده اند که در دوران ممزوج شدن حق و باطل باید مراقب بود که حق و باطل مشتبه نشوند و انجام هر حرکت عمومی در وضعیت کنونی جهان براساس بصیرت باشد.

سبب کار افزود: نشست بصیرتی با محوریت شهادت حضرت فاطمه (س) و حماسه ۹ دی ماه همراه با سخنرانی فرماندهی محترم پایگاه در محل  کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این ‌نشست‌، با رویکرد خطبه‌محوری به تبیین ابعاد بصیرتی زندگی حضرت زهرا(س) پرداخته شد،تصریح کرد:.جوانان برای تاثیر گذار تر شدن باید بیشتر وارد اجتماع شوند و فعالیت های خود را در جامعه افزایش دهند،برهمین اساس فعالان کانون فرهنگی و هنری و بسیجیان پایگاه در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های متنوعی را برای نوجوانان و جوانان منطقه برگزار می کنند.

سبب کار روضه خوانی و مداحی درباره حضرت زهرا (س) را از برنامه های تدارک دیده شده نشست عنوان کرد و گفت:.خواندن زیارت عاشورا و طرح روزانه یک صفحه از قرآن کریم در طرح تلاوت نور و فضاسازی محیط کانون و مسجد با موضوع شهادت سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) یکی از برنامه های این کانون در ایام فاطمیه به شمار می آید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) خاطرنشان کرد:بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان و ارتقای سطح اخلاق و معنویت در جامعه امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی است.

کلمات کلیدی: نشست هاي بصيرتي فهما