برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی در تبریز
برپايي ايستگاه صلواتي به مناسبت دومين سالگرد شهيد سردار سليماني در تبريز

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين و پايگاه مقاومت شهيد شريفي حوزه جناب سلمان تبريز، به مناسبت دومين سالگرد سردار شهيد حاج قاسم سليماني ايستگاه صلواتي برپا خواهند کرد.
شناسه خبر : 34021 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» از برگزاری ایستگاه صلواتی در سه بخش،ایستگاه صلواتی،ماشین نویسی و پخش آویز خودرویی در مقابل مسجد امام حسین (ع) قم تپه خبر داد و گفت: با اینکه فاجعه ی شهادت فرمانده سپاه قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای تمامی مردم ایران بسیار دردناک بود و خسارت عظیمی برای تمامی کسانی که ندای آزادی از سلطه آمریکا سر می دهند به شمار می آمد، ولی او با شهادتش شجاعت و عمل و تقوی را بار دیگر معنا بخشید.

سبب کار با بیان اینکه شهید سلیمانی فرماندهی شجاع و دلیری بود که همیشه در میدان و صف اول مبارزه با تروریسم بود و رشادت های او هرگز از یادها نخواهد رفت؛افزود: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی،ایستگاه صلواتی با حضور و سخنرانی «احمد تیزچنگ» آزاده و از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد:  همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها، ایستگاه صلواتی، ماشین نویسی و پخش آویز خودرویی توسط کانون مسجد امام حسین (ع) و با همکاری پایگاه شهید شریفی حوزه جناب سلمان در روز دوشنبه در مقابل مسجد امام حسین (ع) قم تپه برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ بعداز نماز مغرب و عشاء  خواهد بود و از تمام مشتاقان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

وی ضمن تجلیل و قدردانی ویژه از فعالان کانون و بسیجیان پایگاه و حوزه مقاومت،خاطرنشان کرد: در تدارک برگزاری ویژه برنامه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم.