نشست بصیرتی تبیین سیره حضرت زهرا در کانون حسینیه تبریز
نشست بصيرتي تبيين سيره حضرت زهرا در کانون حسينيه تبريز
همزمان با ایام فاطمیه؛

نشست بصیرتی تبیین سیره حضرت زهرا در کانون حسینیه تبریز

به همت کانون فرهنگي هنري حسينيه مسجد امام حسين تبريز،نشست بصيرتي تبيين سيره حضرت زهرا(س) با حضور بانوان کانون و بسيج برگزار شد.
شناسه خبر : 34022 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «فریبا بیرامی» ضمن تسلیت ایام فاطمیه،اظهار کرد: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)،نشست بصیرتی با عنوان «بصیرت فاطمی بانوان» با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیجیان پایگاه در محل حسینیه مسجد برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: نسل جوان امروز که در معرض انواع تبلیغات سوء شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، بیش از هر چیز به تزریق معنویت مبتنی بر سیره ائمه اطهار(ع) نیاز دارد.

بیرامی بر ضرورت الگو قراردادن حضرت زهرا(س) برای همه اقشار جامعه تأکید کرد و افزود: تلاش می‌شود تا با معرفی سیره عملی آن حضرت بچه‌های مسجدی را برای الگوگیری از ایشان آماده کنیم.

وی بر ضرورت الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه بانوان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود تا با معرفی سیره عملی آن حضرت بانوان کانون و مسجد را برای الگوگیری ازایشان آماده کرد؛ چراکه این بانوی نمونه اسلام در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و خانواده راهکارهایی را ارائه کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س)، تهیه بسته های احسان فاطمی،رسیدگی به امور محرومین منطقه را از دیگر عنوان های برنامه های اجرایی در کانون به همین مناست برشمرد و تصریح کرد: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: فهما فاطمه الزهرا(س)