برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در تبریز
برگزاري مراسم سالروز شهادت سردار سليماني در تبريز

برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در تبریز

به همت کانون فرهنگي هنري محراب انديشه و پايگاه مقاومت شهيد سرلشکر بابايي،مراسم بزرگداشت دومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني با حضور خانواده معزز شهداء و با سخنراني «سردار بابازاده» به همراه برنامه هاي مختلف برگزار شد.
شناسه خبر : 34142 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمود عادلی شهیر» ضمن تسلیت فرار رسیدن دومین سالگرد سید الشهدای مقاومت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه (س)،اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم یادبودی با حضور «سردار بابازاده» از جانبازان سرافراز ۸ سال جنگ تحمیلی،خانواده معزز شهداء، امام جماعت و اهالی منطقه با اجرای برنامه های مختلف در مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه مسجد چهارده معصوم شهرک پرواز گفت: ۱۳دی روز شهادت سردار سلیمانی از روز‌های تلخ و فراموش نشدنی برای ملت ایران و همه کشور‌های مختلف است و هیچگاه از یاد و خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد.

عادلی شهیر بابیان اینکه سردار بابازاده سخنران مراسم بود،افزود: وی صداقت، اخلاص و شجاعت را از ویژگی‌های برجسته شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد وگفت: این شهید بزرگوار در تمام عمر خود همیشه به فکر مستضعفان بود و این مسئله باعث شد که محبت وی در قلب همه ملت‌ها باشد.

وی ایام فاطمیه را فرصت مغتنمی برای تبیین آرمان های شهداء به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و ادامه داد: مراسم گرامیداشت این شهید والامقام همراه با برنامه سخنرانی، مداحی«جبرئیلی» در رسای اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و شهدای گران‌قدر دوران هشت سال دفاع مقدس و دکلمه خوانی «مطهره عشقی» از اعضای نوجوان کانون از رشادت ها و آرمان های ایشان برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه ضمن تجلیل و قدردانی از تلاشگران در این مجموعه خاطرنشان کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مکتب مقاومت هستند و این شهدا را نباید به عنوان یک فرد ببینیم.