پخت و توزیع آش نذری به‌ مناسبت دومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی
پخت و توزيع آش نذري به‌ مناسبت دومين سالگرد شهادت سردارسليماني

پخت و توزیع آش نذری به‌ مناسبت دومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی

فعالان کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز با مشارکت بسيجيان پايگاه مقاومت مسجد و خيرين،به مناسبت شهادت ام ابيها حضرت زهرا(س) و دومين سالگرد شهادت سردار سليماني،پخت آش نذري و توزيع آن دربين خانوارهاي منطقه را در دستور کار خود قرار دادند.
شناسه خبر : 34143 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «اصغر آقاجانی» ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)،اظهار کرد: با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با هدف نشان دادن عشق به این سردار شهید،کانون فرهنگی هنری با مشارکت خیرین و پایگاه مقاومت مسجد درقالب احسان امام حسین(ع) اقدام به پخت آش نذری در مسجد شهدای دستمالچی و توزیع آن بین مردم محله کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: در دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی این چهره بین‌المللی و ملقب به سردار دل‌ها مردم زیادی در سطح جهان و کشور اقدام به توزیع نذری کردند، پخت آش نذری در مسجد شهدای دستمالچی توسط فعالان کانون و بسیج به نیت گرامیداشت شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یکی از اقدامات در این مناسبت است.

آقاجانی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه‌ای بی‌بدیل و الگویی تکرار نشدنی در تمامی زمینه ها بودند،افزود: در ادامه کمک های مومنانه کانون و بسیج،به همین مناسبت نیز تعدادی بسته معیشتی تهیه شده که دراختیار خانواده های محروم منطقه قرارخواهد گرفت.

وی از فعالان کانون ،بسیجیان و نیکوکاران فاطمی که این کارهای خداپسندانه و خیرخواهانه با مشارکت آنها میسر می شود،تقدیر و قدردانی نمود.

کلمات کلیدی: فهما پويش«مشق احسان»