مراسم شبی با شهدا در مسجد امام حسین (ع) تبریز برگزار شد
مراسم شبي با شهدا در مسجد امام حسين (ع) تبريز برگزار شد

مراسم شبی با شهدا در مسجد امام حسین (ع) تبریز برگزار شد

سبب کار گفت: برنامه «شبي با شهدا» با حضور اهالي منطقه و مسجد با حضور دو شهيد گمنام در مسجدامام حسين (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 34144 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت دخت پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: برنامه معنوی «شبی با شهدا»  با حضور دو شهید گمنام و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «لطفی» همزمان با ایام فاطمیه در مسجد امام حسین برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجدامام حسین قم تپه تبریز گفت: شهداء برای توسعه نظم و امنیت،جان شیرین خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

سبب کار بابیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی بر دشمنان است،افزود: رزمندگان ما عزت ایرانی و اسلامی را در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشتند و به جهانیان ثابت کردند لحظه‌ای از آرمان‌های قرآنی دست برنخواهند داشت.

وی اظهارکرد: مراسم شبی با شهدا در مسجد امام حسین(ع) منطقه قم تپه  با حضور پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس  برگزار شد.

سبب کار هدف از برگزاری این مراسم‌ را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هایی از جنس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است و نباید لحظه‌ای از آنان غافل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های معنوی از مهم‌ترین اقدامات کانون و بسیج است که آن را به دنبال دارد و میزبانی از شهید گمنام در نیز یک موهبت بزرگ الهی است که نصیب ما شده و امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

گفتنی است این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری و با مشارکت پایگاه بسیج مقاومت شهید شریفی برگزار شد.

کلمات کلیدی: ايام فاطميه فهما