اهالی روستای کهنمو سوگوار عزای ام ابیها شدند
اهالي روستاي کهنمو سوگوار عزاي ام ابيها شدند

اهالی روستای کهنمو سوگوار عزای ام ابیها شدند

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري الهادي مسجد موسي بن جعفر(ع) کهنمو از برگزاري مراسم عزاداري در ايام فاطميه در اين روستا خبر داد و گفت: اين مراسمات بسيار مورد استقبال اهالي قرار گرفت.
شناسه خبر : 34288 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «یوسف محمد زاده جمالیان» ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، برگزاری مراسم  بزرگداشت و سالگرد برای مناسبت های مهم مذهبی و ملی را از مهم ترین اولویت های کانون فرهنگی هنری الهادی در انجام فعالیت ها عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی مسجد موسی بن جعفر(ع) کهنمو با تاکید بر اینکه تجمعات و ویژه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شد، افزود: مردم این روستا با حضور پرشور در این مراسم که در ایام فاطمیه با سخنرانی و مداحی و عزاداری همراه بود ارادت خود را به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز که با ایام فاطمه امسال مقارن شده بود، در این برنامه های مورد توجه قرار گرفت.

محمد زاده در ادامه کانون فرهنگی و هنری و مسجد را از مراکز مهم روستاها در رویدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ملی و مذهبی خواند و یادآور شد: کلاس های طرح اوقات فراغت و برنامه های رویداد ملی فهما در طول تابستان امسال نیز با حضور جوانان و نوجوانان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شهادت حاضرت فاطمه زهرا (س) در طول شب های ایام فاطمیه برگزار شد که قرائت دعای کمیل و احسان شام و مداحی و سخنرانی از  جمله بخش های این مراسمات بود.

گفتنی است، کهنمو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سهند بخش مرکزی شهرستان اسکو واقع شده است.

کلمات کلیدی: ايام فاطميه فهما