برپایی ایستگاه‌ صلواتی به همت کانون نورالطریق تبریز
برپايي ايستگاه‌ صلواتي به همت کانون نورالطريق تبريز

برپایی ایستگاه‌ صلواتی به همت کانون نورالطریق تبریز

به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و گراميداشت ياد و خاطره سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني،ايستگاه صلواتي به همراه برنامه عزاداري به مدت ۴ روز با همت تلاشگران کانون و بسيج برپا شد.
شناسه خبر : 34291 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حامد مصطفی زاده» از برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری مجالس روضه و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت فعالان کانون و مسجد در محل چهارراه آخونی  تبریزخبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز گفت: : برپایی ایستگاه صلواتی توسط کانون همچون برگزاری برنامه های بصیرتی و روشنگری به مناسبت ایام فاطمیه و با هدف زنده نگه داشتن یاد و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

مصطفی زاده با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در پی دفاع از مقام ولایت و امامت بود و تلاش ما هم در نهادینه کردن این ارزش ها می باشد؛ افزود: کانون در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون تعطیل نشد و فقط روش برگزاری مراسم تغییر کرد.

مصطفی زاده با اشاره به اینکه در همه مناسبت های مذهبی فعالان کانون و بسیج اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کرده و این سنت تاثیر بسزایی برای نوجوانان و جوانان داشته،گفت: هم زمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ایستگاه صلواتی با هدف ایجاد یک حرکت فرهنگی و اجتماعی به مدت ۴ روز به همراه برنامه عزاداری و در کنار توزیع بسته بندی های نذری، بسته های فرهنگی و کلیپ های صوتی مداحی و نوحه خوانی نیز به همت بچه های مسجد و بسیجیان برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز ضمن تشکر و قدردانی از زحمت کشان در برپایی این ایستگاه و خیرین، خاطرنشان کرد: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این مراسم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.