برپایی ایستگاه‌ صلواتی فاطمیه به همراه سفره احسان در تبریز
برپايي ايستگاه‌ صلواتي فاطميه به همراه سفره احسان در تبريز
توسط کانون امام حسین صورت پذیرفت؛

برپایی ایستگاه‌ صلواتی فاطمیه به همراه سفره احسان در تبریز

فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين (ع) تبريز با مشارکت بسيجيان پايگاه شهيد شريفي،به مناسبت شهادت سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت ۲ روز ايستگاه صلواتي و سفره احسان فاطمي در منطقه قم تپه تبريز برپا کردند.
شناسه خبر : 34292 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» ازبرپایی سفره احسان فاطمی و ایستگاه صلواتی به همت خادمین کانون و مسجد و با مشارکت خیرین واهالی منطقه خبرداد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین قم تپه تبریز گفت: کمال وجودی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) سبب شد تا خداوند متعال با اراده تخلف ناپذیر خود، موهبت طهارت از هرگونه پلیدی را به ایشان عطا کند تا جایی که رضایت و خشم او معیار حق و باطل و میزان اعمال و اوصاف دیگران قرار گرفته است.

سبب کار با بیان اینکه برای درک ژرفای اقیانوس این بانوی کوثر، منبعی بهتر از قرآن و احادیث اهل بیت (ع) نیست، افزود: در قرآن کریم آیات بسیاری به صورت تأویل بر آن حضرت منطبق شده و در روایات نیز به مقام‌های معنوی بی شمار ایشان توجه شده است.

وی اظهارکرد: ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) به همراه برپایی سفره احسان فاطمی به مدت ۲ روز برای عزاداران با کمک خیرین و نذورات اهالی منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد.

سبب کار برپایی ایستگاه صلواتی به مدت ۲ روز، عزاداری خیابانی، سخنرانی، مداحی، برپایی سفره احسان فاطمی،توزیع بسته غذایی،مراسم وداع و شبی با شهداء،بازدید از نمایشگاه عکس سرباز وطن را از عنوان های اقدامات و برنامه های انجام شده توسط فعالان کانون و مسجد و بسیج در ایام فاطمیه برشمرد.

سبب کارضمن تجلیل صمیمانه از تلاشگران در برپایی این ایستگاه و خیرین، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری با اقدامات و برنامه های مختلف مشارکت فعال در برنامه های ملی و مذهبی دارد.

کلمات کلیدی: فهما ايام فاطميه