شب های شهادت ائمه مایه خیر و برکت برای مردم است
شب هاي شهادت ائمه مايه خير و برکت براي مردم است

شب های شهادت ائمه مایه خیر و برکت برای مردم است

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري المهدي عج مسجد حبيب ميلان اسکو، از برگزاري مراسم بزرگداشت ايام فاطميه و شهادت سردار سليماني در اين مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 34293 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رسول نوری» ایام شهادت و ولادت و سرتاسر زندگی ائمه معصومین علیهم السلام را پرخیر و برکت خواند و افزود: در مراسم برگداشت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در این مسجد برگزار شد، در سایه مساعدت و  کمک های مردمی به صندوق قرض الحسنه نبی اکرم (ص) وابسته به مسجد حبیب میلان انجام گرفت، که صرف امور خیریه و رفع مشکلات ضروری مردم منطقه و اقشار آسیب پذیر می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) مسجد حبیب میلان شهرستان اسکو، ادامه داد: در طول شب های ایام فاطمیه مردم با حضور در مسجد و شرکت در مراسم سخنرانی، عزاداری و مداحی ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همچنین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز داشتند.

وی همچنین از چاپ و تهیه ماکت سردار سلیمانی و شهید مهدی باکری و قرار  دادن آن در محل مسجد خبر داد و افزود: مراسم های ملی و مذهبی در این مسجد به همت نمازگزاران و اهالی محل و اعضای کنون فرهنگی هنری برگزار و مورد استقبال مردم مومن و انقلابی قرار می گیرد.