برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در روستای زگلوجه بستان آباد
برگزاري مراسم بزرگداشت شهادت سردار سليماني در روستاي زگلوجه بستان آباد

برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در روستای زگلوجه بستان آباد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري حضرت وليعصر (عج) مسجد جامع روستاي زگلوجه بستان آباد، از برگزاري مراسم ايام فاطميه و دومين سالگرد شهادت سردار سليماني و همرزمانش در اين روستا خبر داد.
شناسه خبر : 34296 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «مصطفی جوادی» از برگزاری مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلمانی و همرزمانش در مسجد جامع روستای زگلوجه بستان آباد خبرداد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر (عج) مسجد جامع روستای زگلوجه بستان آباد، افزود: در این مراسم که با سخنرانی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بستان آباد همراه بود، به فضایل و برکات وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) و الگو گیری زنان و دختران جامعه اسلامی از این بانوی نمونه اشاره شد.

جوادی همچنین ادامه داد: در این مراسم با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی و دیگر برهه های دفاع از کیان اسلامی اشاره شد.

جوادی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر (عج) مسجد جامع روستای زگلوجه بستان آباد از زمان افتتاح تاکنون برگزاری مراسم های مختلف مذهبی و فرهنگی و ایام شهادت و و لایت ائمه اطهار را یکی از محوری ترین برنامه های فعالیت خود قرار داده و حضور جوانان و نوجوانان این روستا در برپایی این مراسمات مایه برکت و رونق این مکان مقدس می باشد.

به گفته وی، مراسم ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه بستان آباد، پایگاه مقاومت شهید باکری، کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر (ع) مسجد جامع روستای زگلوجه اوجان برگزار گردید.

لازم به ذکر است، روستای زگلوجه یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی می باشد که در دهستان اوجان شرقی بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد واقع شده است.

کلمات کلیدی: ايام فاطميه فهما