عزم جوانان حیدر کرار تبریز برای احسان به نیازمندان
عزم جوانان حيدر کرار تبريز براي احسان به نيازمندان

عزم جوانان حیدر کرار تبریز برای احسان به نیازمندان

قرارگاه جهادي جوانان حيدرکرار تبريز با مشارکت کانون فرهنگي هنري اصحاب المهدي در ادامه کمک هاي مومنانه خود،۱۰۰۰ پرس ماکاروني طبخ و در قالب احسان فاطمي در بين خانواده هاي محروم منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 34298 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رضا عهدی» اظهار کرد: درادامه کمک های مومنانه گروه جهادی جوانان حیدر کرار تبریز با مشارکت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی، ۱۰۰۰ پرس ماکارونی طبخ و در قالب احسان فاطمی در بین خانواده های محروم منطقه توزیع شد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: ارزش انفاق بر اساس هدف‌ها و دیدهایی است که انفاق کننده به آن رسیده و با آن کار می‌کند. کسی که با انفاقش، بدن‌ها و مغزها و دل‌ها و روحیه‌ها را سرشار و بارور می‌کند و روشنفکری‌ها، روشندلی‌‌ها، سازندگی‌ها، همبستگی‌ها و یگانگی‌ها را به ارمغان می‌آورد، با دیگران برابر نیست.

عهدی افزود: بر همین اساس کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی جوانان حیدرکرار از آغاز شیوع کرونا به یکی از مهمترین فعالیت های جوانان مسجدی تبدیل شده و برای دومین سال پیاپی،با توزیع بسته های معیشتی،طبخ غذای گرم، رسیدگی به محرومان در زمینه های ساخت ،بازسازی و تعمیرات منازل،مشارکت فعال در طرح های اجرایی پیشگیری از بیماری کرونا و دیگر موارد، بخشی از نیاز محرومان را تامین کرد.

وی با بیان اینکه ارزش و اهمیت انفاق به اندازه‌ای است که در قرآن مجید، در بیش از هشتاد آیه بدان پرداخته شده است؛تصریح کرد: گروه جهادی جوانان حیدر کرار تبریز باهمکاری کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی درتداوم کمک های خداپسدانه خود در مرحله یازدهم از کمک های مومنانه،۱۰۰۰ پرس ماکارونی طبخ و در قالب احسان فاطمی در بین خانواده های محروم منطقه  با حفظ کرامت انسانی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه ازخیرین،فعالان کانون،جوانان حیدرکرار،نمازگزاران و اهالی منطقه که تمامی این امورات خیر و خداپسندانه با مشارکت آنها میسرمی شود؛خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند منان درتلاش هستیم مرحله دوازدهم کمک های مومنانه خود را در تعداد بیشتری از اقلام غذایی با کمک خیرین تهیه و در اختیار خانواده های محروم و آسیب دیده قرار دهیم.

کلمات کلیدی: فهما ايام فاطميه