ویژه برنامه شکوه مادری در شهرستان مرند اجرا می شود
ويژه برنامه شکوه مادري در شهرستان مرند اجرا مي شود
در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم

ویژه برنامه شکوه مادری در شهرستان مرند اجرا می شود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مرند، از برگزاري و اجراي ويژه برنامه شکوه مادري در راستاي تجليل از خانواده ۳ شهيد مدافع سلامت در اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 34299 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «سعید سلطان پور» گفت: برنامه تجلیل از شهدای مدافع سلامت در راستای طرح سه شنبه های تکریم در شهرستان مرند برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، با اعلام این مطلب افزود: تجلیل از خانواده ۳ شهید مدافع سلامت که در جریان شیوع بیماری منحوس کرونا، بیمارستان ها و خط مقدم بیماری را جبهه رشادت ها و از خودگذشتگی های خود کرده بودند، در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان مرند انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه شکوه مادری، در قالب طرح سه شنبه های تکریم 21 دی ماه جاری و با تجلیل از شهدای مدافع سلامی با بازدید و تکریم از خانواده  زهرا داور پناه،  پرستار و شهید مدافع سلامت، خانواده فیروزه شیدایی، پرستار و شهید مدافع سلامت، خانواده تقی فدایی حقی، پزشک و شهید مدافع سلامت، از ساعت 4 الی اذان مغرب و عشا در منزل این شهیدان برگزار خواهد شد.

سلطان پور تاکید کرد: در طرح ملی سه شنبه های تکریم  که توسط کانونهای فرهنگی هنری مساجد انجام می شود نقش مادر که پرورش مردان جامعه نیز در سایه پاکدامنی، عفت، بصیرت و روشنگری آنان است، مورد توجه قرار گرفته و توجه به این مهم که کمال انسانی در سایه کمال مادران و زنان می باشد و نقش مادر در تربیت نسل های جامعه بی بدیل و ستودنی است، مورد تاکید این طرح می باشد.

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های رویداد ملی فهما می باشد که در دومین رویداد فهما، این طرح ملی و محله محور هم زمان با دهه کرامت با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی و با محوریت مسجد اجرا می شود.

در سومین رویداد ملی فهما از ابتدای سال جاری طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان طرح شکوه مادری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است که طی آن از مادران نمونه و مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مادران الگو در فرزندآوری و در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره تجلیل می شود.

کلمات کلیدی: سه شنبه های تکریم فهما