فیلم «معلم مهربان» به همت کانون خاتم النبیین در شهرستان خداآفرین تولید شد
فيلم «معلم مهربان» به همت کانون خاتم النبيين در شهرستان خداآفرين توليد شد

فیلم «معلم مهربان» به همت کانون خاتم النبیین در شهرستان خداآفرین تولید شد

موسوي حدادان، فعاليت در شبستان‌هاي فرهنگ، هنر و نوآوري را موجب شکوفايي استعداد جوانان و نوجوان عنوان کرد و از توليد فيلم معلم مهربان در اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 34378 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «میرابوالفضل موسوی حدادان» به تبیین برنامه های کانون فرهنگی هنری خاتم النبیین (ص) در طول تابستان و فعالیت های هنری وفرهنگی این کانون در سطح شهرستان خداآفرین پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم النبیین (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرلاریجان شهرستان خداآفرین، با بیان این مطلب افزود: سومین رویداد ملی فهما امسال با شعار «به توان مردم» از 16 مرداد ماه در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور، نمایش و همدلی آغاز شد که کانون خاتم النبیین (ص) در شبستان هنر و رواق نمایش فعالیت چشمگیری داشته و در دیگر شبستان ها هم خالی از فعالیت نبوده است.

وی فعالیت در شبستان های فرهنگ هنری و نوآوری را موجب شکوفایی استعداد جوانان و نوجوان عنوان کرد و افزود: تهیه فیلم 15 دقیقه ای معلم مهربان و  نمایش «5 انگشت» ویژه گروه سنی کودک از جمله فعالیت های انجام شده در شبستان هنر رواق نمایش و فیلم  محسوب می شود.

موسوی با بیان اینکه عوامل تهیه این فیلم و نمایش همگی اعضای کانون و مسجد می باشد، تاکید کرد: علیرغم نبود کلاس های آموزشی و هزینه، نوجوانان و جوانان مسجدی از عهده تهیه این آثار به خوبی برآمدند و نقطه عطفی در فعالیت های کانون شد.

وی ادامه داد: در برنامه های آینده سعی بر این خواهد شد تا به طور متمرکز در زمینه این استعداد هنری اعضای کانون و بچه های مسجد فعالیت شود تا بتوانیم مفاهیم اسلامی، ایرانی و فرهنگ غنی کشور عزیزمان را با ابزار هنر و در چارچوت تعهد متجلی نماییم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم النبیین (ص) مسجد در ادامه تاکید کرد: درفعالیت های کانون میزان مشارکت اعضای جوان و نوجوان بسیار چشمگیر است و امیدواریم بتوانیم با جذب و ارائه آموزش های لازم در تربیت نیروهای متعهد و مسجدی با رویکرد تولید اثرات هنری در قالب فیلم و نمایش موفق باشیم.