آیین بزرگداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین در تبریز برگزار می شود
آيين بزرگداشت سالروز رحلت حضرت ام البنين در تبريز برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم؛

آیین بزرگداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین در تبریز برگزار می شود

ظهيري گفت: ويژه برنامه وفات حضرت ام البنين (س) با حضور مادران شهداي مدافع حرم در مسجد بزرگ طفلان مسلم تبريز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34444 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «رضا ظهیری» اظهار کرد: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ویژه برنامه ای به همین مناسبت با حضور مادران شهدای مدافع حرم به همت کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم و پایگاه مقاومت شهید حسین پورجعفری، در مسجد بزرگ طفلان مسلم تبریز برگزار می‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم گفت: تبیین سبک زندگی و بیان فضائل حضرت ام البنین(س) و نقش ایشان در تبعیت از ولایت از دیگر برنامه های است که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فتاحی اجرا می شود.

ظهیری افزود: برپایی آئین عزاداری و سوگواری، امروز ۲۶ دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «فتاحی» و مدیحه سرایی «رضا ظهیری» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور بانوان و مادران شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی مشتاقان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که خواستار شرکت در این برنامه عزاداری هستند،دعوت می شود تا با حضور خود در این محفل معنوی به آدرس خیابان آزادی، خیابان ملت، مسجد بزرگ طفلان مسلم (ع) تبریز، زینت بخش مراسم باشند.

کلمات کلیدی: ام البنين (س) فهما