تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم در تبریز
تجليل از مادران شهداي مدافع حرم در تبريز
مدیرکانون فرهنگی هنری طفلان مسلم خبر داد:

تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم در تبریز

ظهيري گفت: گراميداشت خانواده هاي شهدا، پاسداشت ارزش هاست.
شناسه خبر : 34495 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استا آذربایجان شرقی، «رضا ظهیری» با بیان اینکه تکریم همسران و مادران و خانواده شهداء تکریم ارزش ها، ایثار، فداکاری،آسایش و آرامش دیگران است،اظهار کرد: به همین‌ مناسبت برنامه تجلیل ازهمسران و مادران شهداء مدافع حرم در مسجد طفلان مسلم با اجرای برنامه های متنوع، برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: مادر از هر سازنده ای سازنده تر است زیرا دانشمندان با همه تجهیزات پیشرفته خود ابزار می سازند ولی مادرها انسان سازند و این از همه چیز بالاتر است.

 

ظهیری افزود: به منظور پاسداشت و قدردانی گوشه‌ای از فداکاری مادران و همسران شهداء،همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) بانوی ولایت مداری که با بصیرت فرزندانش را در راه دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فدا کرد و الگوی مادران و همسران شهداء هستند،ویژه برنامه ای با حضور مادران شهدای مدافع حرم،در مسجد برگزار شد.

 

وی با تاکید بر این مطلب که امروزه همه وظیفه داریم به تکریم همسران و مادران شهداء بپردازیم؛تصریح کرد: قرائت قرآن با تلاوت « زهرا ظهیری»،سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «فتاحی»، مداحی «حاج رضا ظهیری»،خاطره گویی مادر بزرگوار شهید «حامد جوانی»،پخش شله زرد از دیگر عنوان های اجرایی دراین برنامه بود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هدف از برگزاری این ویژه برنامه را تبیین نقش مادران و همسران شهداء عنوان و خاطرنشان کرد: آرمان ها و رشادت های رزمندگان اسلام و شهداء از طریق این برنامه ها به نسل جوان منتقل می شود.

 

گفتنی است در این مراسم از مادر شهید مدافع حرم «حامد جوانی» و همسران شهیدان «ذاکر حیدری» و «عباس عبدالهی» با اهدای لوح تقدیر،تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی: فهما