دیدار اعضای کانون امام حسین با خانواده شهید «احمد امامی» در تبریز
ديدار اعضاي کانون امام حسين با خانواده شهيد «احمد امامي» در تبريز

دیدار اعضای کانون امام حسین با خانواده شهید «احمد امامی» در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين (ع) تبريز، در راستاي برنامه سه شنبه هاي تکريم،با خانواده شهيد والامقام «احمد امامي» ديدار و از مادرايشان تجليل نمودند.
شناسه خبر : 34496 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» با بیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم طرحی بسیار تاثیرگذار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است،اظهارکرد:درهمین راستا اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) با مادر شهید والامقام «احمد امامی» دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین تبریز گفت: امنیت و آرامش امروز کشور و ملت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگری جانبازان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز تداوم راه شهدا و انقلاب اسلامی است.

سبب کار افزود:انقلاب مدیون فداکاری خانواده شهدا است، چرا که آنان با تمام از خود گذشتگی ثمره زندگی خود را به میدان جنگ و برای دفاع از نظام و ملّت و انقلاب فرستاده اند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار و مایه آرامش است، تصریح کرد: شهدا به استعانت از آیه شریفه قرآن زنده اند و جامعه را در مسیر درست هدایت می کنند و پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند و دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

وی در ادامه با بیان این که تقدیر از خانواده شهدا، دینی بر عهده همگان است؛ خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان های بلند شهیدان است.

گفتنی است، شهید احمد امامی در سال ۱۳۶۵، در منطقه شلمچه و در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت؛به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کلمات کلیدی: فهما تجليل